חממה לצעירים באשדוד

כדאי להכיר את ״החממה לצעירים באשדוד״ במרכז כיוונים בשיתוף עם nora y (נורה וואי) - תכנית ייחודית לפיתוח אישי ומקצועי לצעירים בעיר. התכנית נמשכת 5 שבועות וכוללת 5 מפגשים שמוקדשים לצמיחה האישית והמקצועית של בני 20-26 בדרך חדשנית. במרכז כיוונים מחכים לכם

"החממה לצעירים באשדוד" מאפשרת לעשות סדר בתכנון ובנייה של החיים הבוגרים של אחרי הצבא לגבש מטרות ויעדים אישיים ומקצועיים, להכיר ולהיחשף לתחומים ורעיונות חדשים, לחדד את הכיוונים שמעניינים ומתאימים להמשך הדרך, לקבל כלים לקבלת החלטות מושכלות ולבנות תכנית פעולה אישית וממוקדת להמשך.

בחממה השתתפו כבר לא מעט צעירים וחלקם בחרו לשתף אותנו בחוויותיהם ובתובנות מהסדנה:

  • אבירן מרזוק, בן 22 ושנה ג' בלימודי הנדסה תעשייה וניהול, אומר: "הסדנה לימדה אותי המון על עצמי, מה אני אמור לעשות ואיך".
  • לירז ביני, בת 22 שנמצאת בשלב לפני לימודים ומחפשת כיוון: "עשיתי הרבה סדנאות ואף פעם לא עשיתי משהו דומה לזה".
  • דניאל דברוסקין, בן 23 ושנה א' בלימודי הנדסה: "כל אחד הגיע מסיבה מסוימת והסדנה גרמה לי לחשוב על עוד דרכים, אולי אני צריך לשנות כיוון".
  • עמנואל קואינוב בן 26, לפני לימודים מחפש כיוון "קיבלתי כאן המון כלים, הכרתי אנשים חדשים".
  • דניאלה רכטר בת 22 שנה ב' בלימודי הנדסה תעשייה וניהול "בחממה מתמקדים במה הכי נכון עבורך, מתאימים את המטרות אלייך".

מרכז הצעירים כיוונים מזמינים אתכם לבוא למרכז ולקבל הכוונה וייעוץ בתחומים שונים כמו מימוש זכויות והטבות מטעם האגף והקרן לחיילים משוחררים, והרשמה לסדנאות ללא תשלום. ניתן להזמין פגישה בטלפון 08-9568172.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך