רישיון קבלן כח אדם או שירות

על מנת להסביר מה ההבדל בין כח אדם לשירות, ניתן דוגמא על יוסי. יוסי הוא מנהל של חברת ייעוץ למשכנתאות. בתחילת דרכו היה יוסי מנקה בעצמו את המשרדים והשירותים הקטנים במשרד, על מנת לחסוך בעלויות כמובן. אך ככל שהזמן עבר, העסק התחיל להצליח ויוסי הבין שכל שעת עבודה שלו שווה כמה מאות שקלים, וחבל שהוא ישרוף אותה על נקיון המשרדים שלו, במקום זה עדיף לתת למישהו אחר לעשות את העבודה. למי יוסי פונה? יש לו 2 אפשרויות
תמונה : FREEPIK

קבלן שירות

א) מיקור חוץ (אאוטסורסינג) – יוסי פונה לחברת ניקיון "שלמה ובניו" וקונה מהם שירות של ניקיון המשרדים. במקרה זה, יבוא אדם (או אשה) לנקות את המשרדים של יוסי, ומי שיהיה אחראי על סדר יומו ופעולותיו של אותו מנקה יהיה שלמה ובניו, שהתחייבו לשירות ניקיון מצוין ליוסי.

קבלן כח אדם

ב) יוסי פונה לחברת כח אדם "משה ובניו בע"מ", על מנת שיקצו לו כח אדם (כלומר פועל נקיון). במקרה זה המנקה (זכר או נקבה), יקבל את ההוראות מיוסי, למרות שמי שבפועל ישלם לו יהיה הקבלן הפורמאלי שלו, משה ובניו בע"מ. 

קבלת רישיון ממשרד הכלכלה להעסקת עובדים

הצד השווה של קבלן שירות או קבלן כח אדם, ששניהם מעסיקים אנשים. משרד הכלכלה רוצה לוודא שכל מי שמעסיק אנשים אחרים שי לו את הידע והיכולת לעשות זאת בצורה טובה והוגנת על מנת שחלילה אנשים לא ייפגעו ממעסיקיהם. עבור כך צריך כל מי שרוצה לפתוח עסק של קבלן שירות (כמו שלמה ובניו) או קבלן כח אדם (כמו משה ובניו), לפנות למשרד הכלכלה ולבקש את אישורם הרשמי. תהליך קבלת הרישיון להעסיק אנשים, לקוח כ3 חודשים ומומלץ מאד לפנות לקבלת רישיון קבלן כוח אדם או שירות בעזרת עורך דין ליאב מלמד, שיודע לעשות את העבודה כמו שצריך, ויאפשר לכם לקבל את הרישיון בצורה טובה, קלה ומהירה ככל האפשר, בלי שום סיבוכים ובעיות חלילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך