מחיצות זכוכית למשרד – האם זה מתאים למשרד שלכם?

מכירים את זה שאתם מגיעים למשרד או חברה מסוימת, ואתם מרגישים באוויר את התנועה והעשייה המרובה, כך שבלי להסתכל על המאזן של החברה, אתם פשוט יודעים שברור שהחברה הזו מצליחה?! אז מה הדבר שגורם לחברות להצליח? הרבה פרמטרים יש להצלחה של משרד או חברה, ובמאמר זה נתייחס לשלושה פרמטרים, ולפתרון אחד פשוט שמאגד בתוכו את שלושת העקרונות:
תמונה : FREEPIK

עקרון ראשון: ייחודיות

העיקרון הראשון הוא שכל אחד מהעובדים מביא לידי ביטוי את הנקודה הייחודית שלו. עבור כך צריך שיהיה לכל עובד את המרווח והמרחס שבתוכו הוא יכול לפעול. שיהיה לו את האמון בעצמו והאמון של המערכת בו, על מנת לתת לו את האפשרות לבטא את עצמו והייחודיות שלו בחברה. העיקרון הזה אומר, שאם אדם מצליח, ומרגיש סיפוק בעבודה שלו, בתחושת מיצוי והגשמה עצמית של חלק מאישיותו – אז גם המוטיבציה לבוא לעבודה, להצליח בה, ותחושת ההזדהות עם מקום העבודה גדלה בהתאם.

העקרון השני: אחדות בצוות

העיקרון השני הוא עבודת צוות, שבו כל אחד מרגיש שהוא חלק מעבודת הצוות של כל המשרד, כשאני נמצא במשרד, ואני רואה את העמיתים במשרד עובדים במרץ, זה גורם לי לרצות לעבוד במרץ גדול יותר. כמובן שגם תחרות סמויה בין אנשי המשרד היא יכולה ליהות דבר חיובי, אם יש לה את המקום הנכון והלא מוגזם.

העיקרון השלישי: ניהול נכון

העיקרון השלישי הוא שיהיה ניהול למשרד שינהל את שני הפרמטרים הקודמים, מצד אחד שהמנהל יכיר ויעודד את היחודיות והיצרתיות של כל עובד, ומצד שני שהוא ינהל ויניע קדימה את התנועה הכללית במשרד.

הפיתרון היצירתי: קירות זכוכית למשרד.

אחד הפתרונות המעשיים שיוצרים שינוי ביעילות עבודת המשרד ואיכותו הוא בניית קירות זכוכית למשרדים. קירות הזכוכית מצד אחד נותנת לכל עובד את רשות היחיד שהוא צריך כדי להתפתח וליצור, ומצד שני מחיצות זכוכית למשרדים מאפשרת לכל חברי המשרד לראות אחד את השני ולעבוד בשיתוך פעולה יעיל. וכמובן שמחיצות זכוכית בתוך המשרדים מאפשרת למנהל הצוות ולמנהל המשרד להיות בבקרה כל הזמן, ולוודא שהעבודה שהזמן מנוצל בצורה האיכותית ביותר, רק בעצם נכחותו שנראית מכל פינה במשרד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך