האם גישור יכול למנוע הגעה לבית דין לענייני עבודה ומי יכול לבצע אותו?

את רוב שעות היום אנו מבלים במקום עבודה, מפה לשם אנו מכירים יותר ויותר אנשים ודרכם יוצרים קשרי עבודה אבל לא רק. לעיתים ההתקשרות הזו והמצאות במקום עבודה מעל לשעות הרגילות עלול בין היתר לצור סכסוכים, אי הסכמות ואפילו מחלוקות שמקורן גם בתנאי העסקה שבין העובד למעביד עצמו
תמונה : CANVA

אז אולי בין העובד לחבריו הנזק יהיה מינורי מאידך גיסא כשזה יהיה בין מעסיק עצמו לעובד זה עלול להפוך מורכב יותר וכאן כמו בלא מעט מקרים אולי כדאי לכם לעצור ולחפש עורך דין דיני עבודה שלא בהכרח ימליץ לכם לרוץ לבית המשפט ולנסות לפתור את הדברים גם בדרכי בוררות. 

נשמע לכם מוכר? נמצא בפרשת דרכים וסביבת עבודה שהפכה דרוכה מדי עבורכם? רוצים בכל זאת להישאר במקום העבודה אבל עדיין לשמור על האינטרסים האישיים והתעסוקתיים שלכם? עורך דין דיני עבודה משה וקרט ושו"ת מסייע לכם להשיג את כל זכויותיכם בין אתם תבחרו להמשיך במקום העבודה ובין שמחוסר ברירה יידרש מכם להגיש תביעה לבית משפט לדיני עבודה. 

מה עושים בהליך של גישור משפטי? 

גישור בין שני צדדים לא מדבר רק על תנאים סוציאליים, למעשה עורך דין דיני עבודה יכול לגשר גם בהיבט הסכסוך אבל גם בהיבט הרגשי של הדברים והתוצאה? פתרון ניגוד האינטרסים, הגעה להסכמות ושמירת האינטרסים של שני הצדדים ללא צורך בפתיחת הליכים בבית משפט לענייני עבודה. 

אז מה יקרה בסוף? מבין כל תפקידיו, עורך דין דיני עבודה יכול בהחלט להביא את השקט ולסייע לכם להשיג יחסי עבודה תקינים תוך כדי שמירה על הזכויות ומקום העבודה הנוכחי. 

עם זאת, במקרים וקלו כל הקיצים וייווצר סכסוך עבודה קשה או אז יוכל המייצג הנכון לייצג אתכם בבית דין לענייני עבודה ולטעון את כל הטענות באשר להרעת התנאים שנגרמה לכם ואף יזכיר את חוסר היכולת והניסיון לגשר על הדברים בצורה עצמאית. 

האם כל אדם שנפגע בהרעת תנאים צריך להגיש תביעה בבית דין לענייני עבודה? 

בתום גישור, עורך דין דיני עבודה יאשר את ההסכם שסוכם בין המעסיק לעובד ויעבירו לאישור בית דין לענייני עבודה. בית הדין יאשר את ההסכם ואת הרגע זה ההסכם יהיה תקף בפן המשפטי ויחייב את המעסיק והעובד כמו כל פסק דין אחר. 

כל אדם שמרגיש כי יחסיו עולים על שרטון עם המעסיק רצוי שימצא עורך דין דיני עבודה שיסייע להם לברור את העניין הרחק מכותלי בית המשפט. נכון להיום הליך הגישור נפוץ ביותר בלא מעט תחומים לרבות גירושין, אזרחי עניני עבודה ועוד 

בסיכום דבר, הליך הגישור פשוט יותר וביחס להתנהלות בבית משפט הוא קצר יותר ויכול לשמור על תנאי עובד ומעביד בצורה לא טובה פחות מהליך משפטי ארוך ומייגע. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך