צו הפטר למחיקת חובות שניתן בבית המשפט המחוזי בב"ש בתשלום של 1,800 ₪ בלבד!

טור אישי\ עו"ד מורן דהן, עו"ד חן הרוש ממשרד דהן הרוש משרד עורכי דין וגישור - טלפון: 08-8654800

למשרדנו הגיע לפני כשנה וחצי לקוח בשנות ה-55 לחייו, גרוש ואב לשני ילדים בגירים שאינם בקשר עמו. מדובר בלקוח שסובל במשך שנים רבות מהפרעות נפשיות קשות ביותר, ואינו מצליח לשרוד באף מקום עבודה יותר ממספר ימים. בשנים האחרונות אובחן כסובל משילוב של מחלת הסכיזופרניה ומאניה דפרסיה יחד ועל כן נכנס ויוצא מאשפוזים ממושכים במרכזים הרפואיים לבריאות הנפש

המצב הנפשי לא מאפשר לו לעבוד באופן רציף ובינתיים החובות שלו הלכו ונצברו עד שנעמדו על סך של כ- 280,000 שקלים ו- 17 תיקים פתוחים בהוצאה לפועל. בית המשפט העמיד את צו התשלומים החודשי באופן חריג על סך של 100 שקלים מידי חודש אך הוא לא הצליח לשלם באופן סדיר. הוגשה בקשה לביטול ההליך והדיון בעקבות אי עמידה בתנאי ההליך. משרדנו בעבודה קשה ומאומצת דרש בתוקף לקיים את הדיון במועדו המקורי למרות המחדלים. השופט נעתר לבקשתנו למרות התנגדותם של הצדדים. במעמד הדיון נחשף השופט במו עיניו ללקוח, למצבו הכלכלי הקשה ולסיפור חייו יוצא הדופן.

יש מקרים שהם חריגים, יש מצבים נפשיים שגורמים לאדם להיות בחוסר יכולת להיות בתפקוד הבסיסי ביותר ואף להיכנס לחובות גדולים בדיוק כפי שקרה ללקוח שלנו. ביקשנו מכב' השופט כהן להעניק ללקוח משרדנו צו הפטר לאלתר מכל חובותיו ללא תוספת תשלום וזאת על אף הפיגורים כיוון שכל יום שהוא יישאר בהליך פשיטת הרגל לא תהיה כל תועלת לנושים ומצבו הכלכלי והנפשי רק ילך וידרדר ועל כן, אחת מטענותינו היו כי אחת ממטרותיה העיקריות של פקודת פשיטת הרגל הינה לשקם את החייב ולא רק בפן הכלכלי.

השופט כהן בפסק דין יוצא דופן ולמרות התנגדות נחרצת של בעלי התפקיד והצדדים לתיק, החליט להעניק ללקוח משרדנו הפטר לאלתר לכל חובותיו בסך של כ- 280,000 שקלים וללא כל תוספת תשלום ולמעשה הלקוח ישלם רק מה שנצבר בקופה עד למועד הדיון שזה סך של 1,800 שקלים בלבד, והדגיש כי הישארותו בהליך לא תביא תועלת לנושים תוך נימוק כי לבית המשפט יש מחויבות בשיקום החייב והוא רואה זאת לנגד עיניו. בכל חוב ניתן לטפל ועל כן חשוב מאד להגיע ולקבל יעוץ משפטי בהקדם האפשרי מעו"ד המומחה בתחום חדלות פירעון והוצאה לפועל.

יובהר כי אין לראות במידע המוצג בכתבה ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. עקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו "דהן הרוש משרד עורכי דין וגישור".

משרדנו מייצג חייבים למעלה מעשור ומטפל בחובות מכל סוג שהוא. דהן הרוש משרד עורכי דין וגישור. הרצל 1, אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך