נאלצו לוותר על הביתיות והאליפות

אליפות עם טעם רע. בצעד לא שיוויוני נאלצה מכבי בן בנות אשדוד לוותר על הביתיות במשחק המכריע על האליפות. אשדוד שיחקה בחיפה מול ר"ג, בגלל המצב הביטחוני, דווקא ביום שבו חזרו לשגרה. בסיום 84-61 לר"ג שזכתה בסידרה 2:3 ובאליפות כולה.
צילומים באדיבות מנהלת ליגת העל.

זה לנצח יירשם כאליפות עם טעם רע. מכבי ר"ג היא אלופת המדינה בכדורסל נשים לאחר שגברה היום, שישי, במשחק מספר 5 על מכבי בן בנות אשדוד 61:84. הטעם הרע הוא מאחר והביתיות במשחק המכריע נלקחה מאשדוד בסדרה הצמודה (הסתיימה ב-2:3 לר"ג) בגלל המצב הביטחוני, בעיקר באזור הדרום. העניין הוא שדווקא ביום שבו חוזרים לשגרה, נערך המשחק שאמור היה להיערך באשדוד עם כל המשתמע מכך  בחיפה, וזה עלה לאשדוד באליפות.

אשדוד סירבה לערוך את המשחק במגרש נטראלי עוד לפני יותר משבוע. אבל אז החליטו במנהלת לתת זמן עד ה-19 לחודש שהעימות עם חמאס ייגמר ואח"כ הוחלט שייערך באולם ניטראלי. ברור שניתן היה לערוך את המשחק באשדוד בשבוע הבא, אבל המנהלת התעקשה והתוצאה היא אובדן האליפות.

היה גם משחק בו ר"ג הייתה טובה יותר ואשדוד רדפה אחריה. אבל דבר אחרי אחד לא רדפו במשחק הזה, אחרי הצדק. ר"ג אלופה אשדוד סגנית. הטעם רע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך