טעויות שאנשים עושים בבחירת עורך דין צבאי ומה כדאי לעשות במקום

זה יכול לקרות לכל אחד, פתאום חייל או אדם המשרת בצבא קבע מוצא את עצמו מעורב בפרשיה במסגרת שירותו הצבאי. במצב הנ"ל הוא מנסה לפתור את הבעיה לבד, לעיתים לא ניגש לעורך דין וכך עלול לסבך את מצבו הרבה ממה שחשב בתחילת המקרה
תמונה : CANVA

נשמע לכם מוכר? האם אתם משרתים בצבא שירות סדיר או שאתם במסגרת שירות קבע? האם נאשמתם בעבירה מול בתי משפט צבאיים ואין לכם מושג מה לעשות ואיך לעשות? עורך דין צבאי מביא בפניכם דוגמאות שבוצעו בעבר על ידי חיילי סדיר או אנשי קבע וממה ראוי להימנע כבר בתחילת המקרה. 

בית משפט רגיל זה לא בית משפט צבאי  

אם תשאלו כל עורך דין צבאי הוא יגיד לכם שקיים הבדל ניכר בין ערכאה אזרחית וערכאה צבאית ולכן ההצלחה לגשת לשם לבד ולהצליח היא קלושה ביותר. כאמור, כאשר מוצא את עצמו חייל או איש קבע בסיטואציה כזאת ראוי כי יפנה למייצג עם ניסיון וידע בתחום, אחד כזה שמכיר את לב המשפט הצבאי ויכול בהחלט לסייע ולמזער נזקים בזמן אמת. 

זה חשוב לקחת עורך דין צבאי היות ואם לא בוחרים אותו נכון או מוותרים עליו כנראה שמפספסים את הניואנסים בין משפט אזרחי לצבאי ושיטות הפעולה האחרות. דווקא מסיבה זו ראוי לחייל או איש קבע המתמודד עם בעיית אשם להגיע עם מייצג שמבין את הזירה, את התחום וכל מה שצריך בכדי לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר. 

בוחרים עורך דין צבאי? וודאו שיש לו את הניסיון שאתם מחפשים 

אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא לחשוב שאם פגשתם עורך דין עם ניסיון בתחום כזה או אחר הוא יוכל לסייע לכם בכל השאר. זו טעות כי כמו שאתם לא פונים לרופא משפחה כשיש לכם בעיה במערכת השמיעה או המערכת הלבבית כך לא תפנו אל עורך דין ללא התמחות מתאימה העלולה לעיתים לא רק שלא להועיל אלא חלילה להזיק לכם קשות.

מה כן לעשות? עורך דין צבאי, זה כל מה שאתם צריכים מישהו בעל התמחות מאוד ספציפית וניסיון. כמו כל תחום אחר ונישה אחרת כך גם נישה הצבאית המצריכה אך ורק מייצג עם הבנה בתחום, בערכאות ובמה שנדרש ממנו בכדי לסייע לכם בכדי לשחרר את עצמכם מאשם. 

בסיכום דבר, לאחר שהבנתם מה חשוב לעשות ועל מה לוותר, בחרו עורך דין צבאי על סמך סיפורי הצלחות מוכחים מראש. כאן יותר מתמיד יהיה עליכם לוודא כי אכן הגעתם לאדם הנכון שיסייע לכם לצאת מהמצב אליו נקלעתם.

 צריכים עזרה? אין לכם מושג לאן להמשיך מכאן? עו"ד רכבי הראל ושות מומחים במשברים ובהצלחתם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך