להחרים דרכונים לאוהדי בית"ר האלימים!

לא, אין לי כוונה לקחת חלק ב"ספורט הלאומי" שהתפתח פה לאחרונה ושמו: "הבה נרד על החוליגנים של בית"ר ירושלים", בגלל אירועי המשחק בבלגיה. לא, אל תתבלבלו, גם אין לי כוונה להוציא אותם נקיים או להגן עליהם, כן בטח רק חכם סידי המחנך הדגול יגן על אלימים, יתרה מכך בעיניי הם לא קומץ והם כלומניקים בריבוע. זאת למרות שהקהל של שרלואה הבלגית, שמולם שיחקה בית"ר, שר שירים אנטישמיים, הצדיע במועל יד (הלוואי תישבר לכם אותה היד שהצדעתם איתה.. ועל הדרך כל הגוף…). אני מציע משהו אחר, משהו יעיל ואופרטיבי. חכם סידי או לא?

לא אל תקפצו, אני לא מדבר על אוזלת היד של הארגונים בישראל, כשכל אחד מפיל את התיק על השני וטוען שאם המשטרה, אם ההתאחדות, אם בתי המשפט, רק אם לא היו מפריעים להם, או היו יותר תקיפים, הכל היה נגמר אחרת. אם ואם ואם.
אני מדבר על התדמית שלנו בעולם, שגם ככה היא לא מי יודע, והיום כל אחד שרוצה שורה בעיתון אומר שישראל אלימה וגזענית, ובלה בלה בלה ויוצא תותח. אז למה שאוהדי בית"ר יתנו להם נשק? למה?

אז תוציאו דף ועט ותרשמו, כי חכם סידי עושה זאת פעם אחת וזהו. תרשמו, תרשמו… קודם כל אין דבר כזה יד חלשה. אין, אין הידברות עם אנשים כאלה. הם לא נורמאליים. אדם נורמאלי לא תולה דגל של כהנא. מה לעשות, זה לא נורמאלי. אין לשפוט אותם להרחקה ממגרשי כדורגל כי הם לא סופרים אף אחד, התשובה היא פשוטה מאוד, מאוד-מאוד פשוטה – דרכונים. להחרים להם את הדרכונים, שלא ייצאו מהארץ.

בכל העולם נהוג להעביר שמות של חוליגנים מהמגרשים למדינות אחרות, וכך למנוע מהם כניסה למשחקם בגביעי אירופה. אני טוען לא לתת להם לצאת מהארץ. כמו שלא נותנים לרבים לצאת משיקולי ביטחון המדינה, זה לא פחות ביטחון. כי קומץ (עלאק קומץ) אוהדי בית"ר ש"זרקו" אבן בפרצופה הבינלאומי של ישראל, אלף חכמים לא יוכלו לתקן זאת. אז תישארו בבית. בבית. הבנתם?

כח צביקה
אהלן צביקה שרף, הגיע הזמן שנעשה היכרות. נעים מאוד חכם סידי, הכבוד הוא שלי. אצלי לא כל אחד מקבל כבוד, אבל לך מגיע. באמת. צביקה, שעשה אחורה בכדורסל ובאירופה, מה שרבים לא עשו ולא יעשו קדימה, לקח את מכבי אשדוד, ובשקט כמו גדול השאיר אותה בליגה. כפיים אנשים. מגיע, מגיע פלוס. לקחת קבוצה במשבר זה לא פשוט. זה לא ששחקנים לא יודעים פתאום לשחק, או שכחו, זה הרבה מנטאליות, זה הרבה ניסיון להוציא מהשחקנים מה שהם יודעים, להרגיע, לחזק את הביטחון, לתקן איפה שצריך, להחזיר קבוצה שלפעמים כבר לא מאמינה בעצמה, לכן צביקה היה האיש המתאים בזמן המתאים.

יש לו הכל, הוא היה כבר בכל מקום ולא שאני מזלזל חס ושלום באשדוד, אבל זה באמת יחסית עבורו, משוכה קלה. לכן עבר אותה כמו גדול. אז כמו שיורדים על מאמן כשהוא לא מצליח, צריך לעמוד ולהצדיע כשמגיע עוד פעם כפיים. בבקשה.

אנשי אשדוד עשו בשכל והחתימו אותו לעוד עונה. האמת, אפילו חכם סידי, שהוא וכדורסל זה לא כמו הוא וכדורגל, הבין שכאן אין הרבה מה לחשוב וצריך לקחת עט, נייר ולהחתים את האיש. כך עשו ועל כך כל הכבוד (די לא צריך שוב כפיים, בטח התעייפתם…). אבל, ועכשיו מגיע שלב האבל (אין, אני לא מסוגל להיות רק אופטימי). לקראת העונה החדשה צביקה לוקח את הקבוצה מההתחלה, הוא מקבל קבוצה עם תקציב של כ-10 מיליון שקלים בערך (ציפור שעפה מעל לבנק לחשה לי…), ועכשיו מדברים על פלייאוף עליון. לאנשים יש זיכרון קצר. לא יזכרו לצביקה את העובדה שהשאיר את אשדוד בליגת העל בכדורסל וירצו תוצאות כאן ועכשיו. אז אני מבקש בשמו (למרות שהוא לא שלח אותי… נכון צביקה?) תנו לאיש לעבוד, תהיו סבלניים, הוא יודע .

הכח הנשי
הרבה זמן לא הייתי מסוכסך עם עצמי. אני לא מתבייש להגיד, חכם סידי לא סגור על עצמו. אז אני מבקש את עזרת הקהל, תשפטו אתם. תחליטו אתם.
על מה אני מדבר? אני מדבר על אליפות אירופה לנערות שנערכת בישראל.

אז למה הסכסוך עם עצמי? תראו, מצד אחד זה אחלה דבר, שמביאים לכאן את אליפות אירופה לנערות. אני לא מקל בזה ראש, במיוחד לנוכח "האהבה" הגדולה אלינו בעולם (מי שלא הבין הייתי ציני, באבו-אבוה ציני). בימים שכל העולם יורק אחרי המילה ישראל (תלכו כפרה עלינו…), כל הכבוד למי שמביא את אירופה לפה, שיראו ישראל אחרת (האמת, זה היה אבי לוזון שהביא. אז חכם סידי לא שוכח… כמו אחרים).

מעבר לזה, זה סופר חשוב שיהיה פה כדורגל נשים. כל העולם חגג במונדיאל הנשים האחרון, וצפו בו פי כמה וכמה מיליוני אנשים שצופים פה בכדורגל הגברים. אני בעד-בעד (האמת אני בעד נשים, תמיד). עשו פה עבודה מצוינת.
אבל… מצד שני

שנתיים עבדו פה עם הבנות. והיה עצוב לי לראות מהצד את התבוסות 3:0 לשבדיה ו-4:0 לצרפת. די, חכם סידי כבר לא מקבל בהבנה "הפסדים מכובדים". די, זה שייך לעבר. אגב לדעתי זה לא היה טוב אף פעם (אפילו בשכונה אנחנו לא מוכנים להפסיד כבר בכבוד ).
לא, לא ציפיתי שהבנות יזכו באליפות אירופה, אבל כן, הייתי מצפה לשער, אחד. קטן או שיישחקו כדורגל, נו אתם יודעים המשחק שלשמו התכנסנו. לא היה מזה הרבה. חכם סידי כבר לא מוכן לשמוע: "עשינו הכל" .אם זה "עשינו הכל", אז זה לקדש את המאמץ, את ההפסד. עברו הימים שאנחנו מרוצים מההשתתפות. זה עבר, די.

גם 5,000 אוהדים לערך שהגיעו למשחקים זה מעט מידי. 2,500 אוהדים בממוצע למשחק באליפות אירופה, זה פחות ממה שמביאים לאליפות ליגה למקומות עבודה. אין ספק, מישהו בהתאחדות לא עשה את העבודה…

וחכם סידי אומר: להפסיד בכבוד… זה עדיין להפסיד…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך