לא נשאיר אותם רעבים!

אשדוד מתגייסת: בעוד פחות מחודשיים ישבו עשרות אלפי משפחות מאשדוד סביב שולחן החג בערב השנה החדשה. לא רחוק מהם ישנם אלפי ילדים ממשפחות מעוטות יכולת שלא יזכו לארוחת חג. אנחנו לא ניתן לזה לקרות

פעיל הציבור מרטין בוקסדורף, בשיתוף עיתון "המגזין" ואתר "אשדוד אונליין" יוצאים במבצע לגיוס תרומות שיועברו למשפחות מעוטות יכולת מאשדוד, על מנת שהילדים שלנו לא יישארו רעבים בחג!

במהלך השבועות הקרובים נאסוף את התרומות מתושבי העיר ובעלי העסקים, כך שלקראת החג נבצע קניה גדולה ומרוכזת אותה נחלק למנות על פי מספר המשפחות אליהן נוכל להגיע.

על סמך ניסיון העבר, אנו יודעים כי סכום של 100 ₪ מספיק כדי לרכוש מצרכים עבור ארוחת חג עשירה למשפחה אחת. כל תרומה של 100 ₪ תאכיל משפחה שלמה בחג!

בפסח האחרון הצליח מרטין יחד עם מספר אנשים טובים בעיר לגייס סכום של כ-100,000 ₪ איתו נרכשו המצרכים, כשפלוגה שלמה של חיל האוויר הגיעה כדי לעזור בסידור, אריזה וחלוקה של הסלים אל מאות המשפחות שבזכות תרומות אלו עברו חג שמח.

גם אתם יכולים לעשות משפחה מאושרת בשנה החדשה! צרו קשר עוד היום ונגיע עד אליכם.

מרטין בוקסדורף – 050-8116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך