רוצה שהתמונה שצילמת תתנוסס על בניין העירייה או בשלט חוצות?

תערוכת הצילומים הגדולה של ישראל, בה אתם מצלמים, ממשיכה ומתרחבת. הצילומים הנבחרים יתפרסמו על גבי שלטי חוצות, מסכים אלקטרונים, ורשתות חברתיות באשדוד. התמונה הראשונה שפרסמה העירייה על בניינה, הייתה של נתנאל פריינטי עורך וכתב 'אשדוד אונליין' ו'עיתון המגזין'.
הצילום של נתנאל פריינטה על בניין העירייה.
אוהבים לצלם? רוצים שהתמונה שלכם תפורסם בעיר על שלט חוצות או אפילו על בניין העירייה? אז קדימה, עכשיו יש לכם הזדמנות. תערוכת הצילומים הגדולה של ישראל ממשיכה ומתרחבת ותמונות נבחרות ימצאו מקום של כבוד ברחבי העיר. התמונה הראשנה שפורסמה על בניין העירייה, ומפיעה כאן, היא של נתנאל פריינטי עורך וכתב 'אשדוד אונליין' ועיתון 'המגזין'.
העירייה פרסמה בעניין: "לאור ההצלחה הגדולה לעוד 100 שלטים נוספים! ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, הודיע השבוע על הרחבת תערוכת הצילומים הגדולה ביותר שנוצרה בישראל גם אל שלטי הפרסום הגדולים הממוקמים על עמודי התאורה בצירי התנועה המרכזיים ואחד מהם יכול להיות שלך. לכן, יש לשלוח צילומים בפורמט אנכי בלבד  את הצילומים יש להעביר לכתובת: pr.ashdod@gmail.com עד ליום ראשון (02.05.21) בשעה 12:00, בצירוף אישור שימוש בכפוף למתן קרדיט לצלם על גבי הפרסום. הצילומים הנבחרים יתפרסמו על גבי שלטי חוצות, מסכים אלקטרונים, ורשתות חברתיות, בהתאם לשיקול דעתה של עיריית אשדוד. בנוסף, כל התמונות יצורפו לקטלוג הדיגיטלי המעוצב שמביא את הסיפור של אשדוד דרך העדשה של הצלמים המקומיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך