ווילי וורקמן חתם לעונה אחת במכבי אשדוד

חיזוק נוסף למכבי אשדוד: ווילי וורקמן, המתאזרח שעזב את הפועל תל אביב, חתם בקבוצה של צביקה שרף לעונה אחת, באשדוד מתכוונים לפעול לחיזוק נוסף בשבועות הקרובים

שבוע אחרי שהוחלט על המשך העסקתו של המאמן צביקה שרף, יש מצטרף חדש למכבי אשדוד. הסמול פורוורד ווילי וורקמן (25, 1.98 מטר) חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בקבוצה, אחרי שהפועל תל אביב, בה שיחק בעונה שעברה, לא מימשה את האופציה עליו. האדומים רצו להמשיך בהתקשרות ושמרו איתו על קשר, אבל ההצעה שקיבל מאשדוד הייתה יותר טובה ולכן הוא עזב.

וורקמן, אשר העמיד בעונה החולפת ממוצעים לא מרשימים בלשון המעטה של 1.2 נקודות ו-1.4 ריבאונדים בלבד למשחק, לא השתלב מקצועית תחת עודד קטש, התיר את ההסכם בין הצדדים לעונה הקרובה וינסה לשקם את הקריירה אצל צביקה שרף.

וורקמן הוא סמול פורוורד יהודי ונחשב לישראלי, לאחר שביצע עלייה לפני שנתיים. הוא שיחק במשך ארבע שנים במכללת ארמנסט, עימה זכה באליפות הליגה השלישית במכללות (NCAA3) כאשר קלע 12.2 נקודות בממוצע למשחק. ב-2013/14 שיחק וורקמן במדי הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית ורשם 9.3 נקודות (56 אחוזים מהשדה), 5.5 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים ו-1.9 חטיפות בממוצע למשחק. בעונה החולפת קיבל רק 6.4 דקות בממוצע מעודד קטש בהפועל תל אביב ותרם 1.2 נקודות ו-1.4 ריבאונדים בלבד.

בעוד כשבועיים יפתחו אימוני טרום העונה, כשבקבוצה יתחילו לבחון שחקנים צעירים וישראלים, כשחודש לאחר מכן, לקראת חודש ספטמבר, צפויים להיפתח האימונים הרשמיים עם הסגל המלא.

באשדוד, אותה כאמור ימשיך לאמן צביקה שרף, כבר חתומים זאק רוזן, ג'רמיין הול, יהוא אורלנד ונועם ליש. גם לרם אליאספור יש חוזה עם אופציית יציאה שלו, והוא שוקל לעזוב. אופציית הישארותו של אבי בן שימול קיימת אך עדיין לא ברור אם ימשיך, וכן לקבוצה הוצע נאור שרון, כוכב נבחרת העתודה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך