תיעוד: שוד הכספומט שהסתיים בלי כסף ועם כתב אישום

בתאריך 04.07.2015 בשעה 03:10 בלילה, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על גרימת נזק לכספומט ברח' האורגים בעיר אשדוד. שומר ממפעל סמוך דיווח למשטרה כי רכב מסוג G.M.C נוסע לאחור לעבר כספומט של בנק בעוד שלושה צעירים מחברים כבל, ותוך כדי נסיעה מנסים לגרור ולעקור את הכספומט ממקומו.

בתוך מספר דקות הגיעו למקום שוטרי סיור ובלשים מתחנת אשדוד השייכת למשטרת מרחב לכיש. הניידות הבחינו ברכב העונה לתיאור, כשהוא נוסע לכיוון אזור התעשייה הקלה בעיר. הניידות החלו בביצוע מרדף בעקבות הרכב תוך שהם כורזים לחשודים לעצור, אולם הרכב המשיך בנסיעה פרועה תוך שהוא עולה על אי תנועה ומנגח תמרורים בדרך. בשלב מסוים החלו החשודים להימלט רגלית. בתום מרדף רגלי עצרו השוטרים את אחד מהם- בן 26 תושב הפזורה. במקביל ערכו השוטרים חיפוש בתוך הרכב ומצאו כספת המכילה צ'קים שאמורים היו להיות מופקדים בבנק. "כבר בשטח הבנו כי חברי הכנופיה לא בדיוק הצליחו להשיג את מה שרצו – מזומנים מהכספת של הכספומט המשמש למשיכת מזומנים ולא שיקים מהכספת של המכשיר להפקדת השיקים", מציין הבלש שעצר את החשוד רס"ל מוטי נפתלי.

לאחר מעצרו, נלקח החשוד לחקירה במשרד התשאול בתחנת אשדוד. בתום חקירתו ע״י רס״מ מנחם שריקר, נלקח להארכת מעצר בבימ"ש השלום באשקלון, ובתחילת השבוע הוגשה כנגדו הצהרת תובע. מחר יוגש כנגדו כתב אישום באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל בגין התפרצות, הכשלת שוטרים וגרימת נזק.

בתוך כך במשטרת אשדוד ממשיכים לנסות ולהתחקות אחר החשודים הנוספים שהיו מעורבים באירוע. מפקד משטרת אשדוד סנ״צ נועם שקל שיבח את התגובה המהירה של השוטרים בשטח והוסיף: ״מעצר החשוד התאפשר הן בזכות ערנותו של השומר שדיווח והן בזכות הפעילות הנחושה של השוטרים בשטח״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך