פארק ההייטק באשדוד: המתחם הגדול ביותר באזור הדרום

קרדיט: יח"צ

בשנים האחרונות קשה שלא להבחין בתנופת הבנייה האדירה של מתחמי העסקים וההייטק ברחבי הארץ. התנופה המבורכת הזו פרשה כנפיים והגיעה גם לעיר אשדוד. פארק הייטק אשדוד הינו הפארק החדש שיוזמת קבוצת בונים נדל"ן ומתוכנן להיבנות בעיר הדרומית המבוקשת, עתיד לאפשר לתושבים ולמבקרים באזור הנאה צרופה ממגוון יתרונות ייחודיים שלא תמצאו אותם במתחמים אחרים בארץ. על פי התוכניות, פארק ההייטק באשדוד צפוי להפוך למרכז ההיי טק הגדול ביותר באזור הדרום, ומטבע הדברים להפוך גם למוקד משיכה לתושבי האזור כולו.

הפארק עתיד להתפרס על פני כ-133 דונמים ויכיל בתוכו תעשייה עתירת ידע לצד שטחי מסחר ומבני הייטק. על פי הצפי, בתוך הפארק עתידים להתאכלס כ-20,000 עובדים, מה שעתיד לספק מענה רחב לביקוש הגדול להשכרת משרדים באזור. מעבר לכל הנתונים הללו, פארק ההייטק באשדוד גאה במיקום המושלם שלו. הפארק עתיד לקום בסמיכות לתחנת הרכבת, לבית החולים אסותא, למכללת סמי שמעון, למחלף עד הלום, ולעוד מקומות מרכזיים. הקרבה של הפארק לנמל הגדול ביותר בישראל צפויה למשוך חברות רבות העוסקות ביבוא ויצוא של סחורות לשכור משרדים באזור – הערכה שהופכת את ההשקעה בפארק ההייטק באשדוד לחכמה עוד יותר.

סכום כניסה נמוך ותשואות גבוהות – עוד על פארק ההייטק באשדוד

כיום עולם ההשקעות בנדל"ן נפתח עבור קהל יעד רחב יותר. לא רק משקיעים עתירי ניסיון וותק יכולים להכניס את ראשם לעסקאות רווחיות, אלא גם כאלה בעלי הון עצמי לא גבוה. פארק ההייטק באשדוד הוא מסוג המתחמים שמאפשרים אפיקי השקעה בסכומי כניסה נמוכים יחסית הטומנים בחובם פוטנציאל תשואה גבוה. משקיעים מהסוג הזה, ולא רק, יוכלו לגלות שהשקעה בנדל"ן מסחרי, ובפרט בפארק ההייטק באשדוד, היא ההשקעה האולטימטיבית עבורם, המציגה עליית ערך קבועה ויציבה לצד תשואות גבוהות.

השקעה בפארק ההייטק באשדוד היא ללא ספק אחת ההשקעות האטרקטיביות כיום בעולם הנדל"ן. באמצעות סכומים הנעים בין 200,000 ₪ ל-500,000 ₪ תוכלו להשקיע בפרויקט המבטיח שצפוי להיבנות באשדוד, ולזכות בתשואה אטרקטיבית המוערכת באחוזים יפים הנעים בין 5%-7% לשנה. מלבד התשואה השנתית, ככל שחולפות השנים ערכו של הנכס צומח גם כן. מעוניינים בבשורות טובות נוספות? אז הנה הן. על פי ההבטחה, העסקים בפארק ההייטק באשדוד ייהנו בשנים הראשונות לפעילותו של הפארק מתשלומי ארנונה מופחתים ולפעמים אפילו סמליים בלבד, זאת מתוך מטרה למשוך בעלי עסקי למתחם הפארק. ההטבה הזו עשויה להגדיל בצורה משמעותית את הביקוש להשכרת משרדים במתחם, זאת כמובן לשמחת המשקיעים.

"פארק ההייטק באשדוד – הפתרון האולטימטיבי לבעלי עסקים"

פנחס פלח, עו"ד ובעליה של קבוצת בונים נדל"ן, סבור כי השקעה בעיר אשדוד היא "השקעה בעלת ראייה כלכלית רחבה ונבונה". לדברי פלח "רבים כיום הגיעו לתובנה כי ההוצאות הכרוכות בישיבה במשרד בלב תל אביב הן הוצאות מופקעות. דמי השכירות הגבוהים לצד עלות הארנונה ודמי הניהול מביאים בעלי עסקים רבים לנדוד מהמרכז אל הפריפריה, כאשר הפתרון האידיאלי עבורם נמצא בעיר אשדוד". לאור העובדה שאשדוד היא אחת הערים המתפתחות והיפות ביותר בארץ, קשה שלא להסכים לדבריו של פנחס פלח. "פארק ההייטק באשדוד הוא המתחם האולטימטיבי עבור אותם בעלי עסקים שמחפשים לעמוד בסטנדרט הגבוה ביותר של עולם המשרדים, יחד עם זאת לשמור על הוצאות חודשיות שפויות" מסכם פלח.

למה פנחס פלח מתכוון? נכון להיום חברות ההייטק נוהגות לחפש ארבעה מרכיבים מרכזיים בהם המשרד המיועד שלהם צריך לעמוד: מיקום בו מצוי כח אדם; משרדים המשדרים פאר ויופי ושומרים על תדמית יציבה; מיקום המאפשר גישה נוחה; וכמובן – מחירים שפויים. לדברי הבעלים של קבוצת בונים נדל"ן, בכל האלמנטים הללו פארק ההייטק החדש שעתיד להיבנות באשדוד עומד בגדול.

מבחינת מיקום עם כח אדם – באזור הדרום מאוד מתפתח בכל מה שקשור לעולם המוסדות האקדמיים, כך שמהנדסים ועובדים איכותיים ניתן למצוא בשפע; מבחינת פאר המשרדים – פארק ההייטק באשדוד מעוצב ברמה גבוהה מאוד ובצורה קפדנית ביותר, כך שגם הצרכים המודרניים יקבלו מענה ראוי ביותר במתחם זה; מבחינת נגישות – כאמור, המתחם נמצא בסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים, לקווי תחבורה מרכזיים, לתחנת רכבת, ועוד; מבחינת מחירים – כמעט בלא צורך לפרט ברור כי מחירי השכירות של משרד באשדוד נמוכים בצורה משמעותית מהמחירים בתל אביב, מה גם שהעלויות הנמוכות של הארנונה מהוות פקטור חזק שעשוי למשוך שוכרים רבים לפארק ההייטק באשדוד.

מעבר לאתר החברה: https://kbnadlan.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך