מהסגר "לקרב צמרת"

אחרי המתנה ארוכה, הליגה הלאומית בכדורסל תשוב לפרקט ביום ראשון הקרוב עם מחזור משחקים מלא. מכבי אשדוד תארח (20.30, הקריה) את המוליכה אליצור אשקלון. המאמן עופר רחימי: "נבוא רעבים. זה משחק קשה מול קבוצה עמוקה ואיכותית".
צילום: סימון אלון.

סוף סוף זה קורה, הליגה הלאומית בכדורסל חוזרת. מכבי אשדוד תארח במחזור החזרה הסגר ביום ראשון (20.30, הקריה), את המוליכה אליצור אשקלון לה אין הפסד אחד העונה. ניצחון של אשדוד עשוי להביא אותה, לאחר משחק השלמה אל המקום הראשון או השני.

אחרי המתנה ארוכה, הליגה הלאומית בכדורסל תשוב לפרקט עם מחזור משחקים מלא. כזכור, מזה כחודש הליגה נעצרה לאור הסגר וכעת עם פקיעתו ביום ראשון בבוקר הקבוצות ישובו לשחק לאחר תקופה ארוכה בה התאמנו.

המאמן עופר רחימי: "שמחים מאוד לחזור לשגרת משחקים. קשה להתאמן בלי לשחק. נקווה שנבוא עם מעט "חלודה", אבל בטוח שנבוא רעבים. משחק קשה מול קבוצה עמוקה ואיכותית".

עופר רחימי. "שמחים לחזור לשגרה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך