השכיחה את פ"ת. אשדוד הביסה את בני יהודה 0:4 ושכחה את ההפסד לפ"ת בשבת

לאחר ההפסד בתוספת הזמן מול מכבי פ"ת, היה ברור למ.ס אשדוד שהיא צריכה לחזור לנצח ומהר. אשדוד הביסה את בני יהודה 0:4 וחזרה לצמרת הגבוהה.
דוד כובש. (צילום: טוטו פוטו).

ליאל עבדה כבש שער בתוספת הזמן וזה "ישב" לאנשי אשדוד בראש. לא, לא טעינו במשחק. ההפסד מהשער של עבדה ממכבי פ"ת, לא הניח לאנשי אשדוד. האכזבה הייתה גדולה. הם ידעו שהם צריכים ניצחון על בני יהודה, ברביעי, בכדי לא להתרחק מהצמרת. זה נגמר בניצחון גדול של 0:4 לאשדוד על בני יהודה החלשה. מישהו זוכר את השער של עבדה?

אשדוד החזיקה בכדור, מאחר ובני יהודה הגיעה לסגור ולצאת למתפרצות. זה היה ברור.  אבל דווקא ההדמנות הטובה עד אותו הרגע הייתה של בני יהודה. אלמוג בוזגלו (16) עבר את אוואני, שלח רוחב וקמפוס בעט חזק מתוך הרחבה. יואב ג'ראפי עם הצלה גדולה מנע שער מבני יהודה.

רן בן שמעון. הקבוצה שלו חזרה לנצח. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד המשיכה לשלוט  מול המשחק ההגנתי של בני יהודה. אשדוד הגיבה בהחמצה מצידה 3 דקות אח"כ. שלומי אזולאי מצא את דין דוד ברחבה. האחרון הסתובב ובעט חזק לרשת…החיצונית. אבל בדקה ה-25 הוא כבר דייק. שלומי אזואלי הגביה קרן ודין דוד נגח פנימה 0:1. מוצדק

בני יהודה הבינה שהיא חייבת לתקוף בכדי לצאת מהמשחק הזה עם נקודה לפחות. 5 דקות לסיום המחצית בעט פיניש כדור שנראה בדרך לשער של אשדוד, ושוב ג'ראפי היה שם למנוע בהצלה מדהימה. אבל 2 דקות לסיום המחצית יכול היה דוד לסגור סיפור. דוד קיבל כדור מצוין ורץ לאחד על אחד מול שוער בני יהודה ובמקום לבעוט פנימה, הוא מסר לחמודי כנעאן והאחרון לא הגיע לכדור. החמצת שער בטוח לאשדוד, שירדה להפסקה בשער יתרון בלבד.

קמהאני בריחוף מעניין (צילום: טוטו פוטו)

בני יהודה פתחה בלחץ על שער  אשדוד להשיג שער שיווין. אבל ברגע שהיא פתחה את המשחק היא הייתה "פגיעה" בהגנה, ועוד איזו פגיעה. זה התחיל בדקה ה-57. דין דוד שלח כדור למגן קמהאני, שהוציא רוחב מצוין לתיבת החמש, הכדור הגיע לפאהד באיו לאחר טעות של השומר שלו, ובאיו כבש מקרוב. 0:2 אשדוד. 2 דקות אח"כ אשדוד סגרה סיפור עם התקפה שהסתיימה אצל חמודי כנעאן שכבש את השער הראשון שלו הוענה, והשלישי של אשדוד במשחק.

בדקה ה-66 אשדוד הייתה בדרך הבטוחה לרביעי. הכוונה חמודי כנעאן. שלומי אזולאי נתן לו כדור חכם, והוא רץ חצי מגרש לבד עד ניראון שוער בני יהודה, אבל ברגע האחרון איבד את הכדור. זה היה חייב להיות שער. אשדוד חיפתה על זה בדקה ה-82 עם שער בכורה של עוז בילו (בריהון נגע כנראה לאחר שהכדור עבר את הקו) בליגת העל, מבישול של סתיו טוראל, שקבע אשדוד 4, בני יהודה0. בני יהודה הספיקה עוד לאבד את גדיר באדום (השופט פוקסמן החמיר איתו), אבל זה לא שינה כבר כלום. אשדודהשאירה את המשחק מול פ"ת מאחוריה עם ארבעה כדורים.

חוגגים עם כנעאן א הראשון שלו העונה והשלישי של אשדוד. (צילום: טוטו פוטו).

אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אוואני, צבטקוביץ', קמהאני (גיל כהן, 68), באגיוקו (אבו עקל, 61), גורדנה (טוריאל, 75), אזולאי, כנעאן (בריהון, 68), דוד (בילו, 61), באיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך