התחסנתי וחגגתי! / אלבז על הגז

שבוע מעניין במיוחד עבר עליי, גם התחסנתי וגם חגגתי יום הולדת 33 עם הרבה תובנות לחיים ⦿ אומנם הייתה שנה קשה לאנושות כולה אבל אני בוחר להסתכל על עצמי ולהודות על כל הטוב שהקב"ה נתן לי ⦿ לעומת זאת, מה שהרתיח אותי אלה היו אותם אנשים שחוגגים את הכריסמס..

אז זהו סוף סוף זה קרה התחסנתי והתגובות היה בהתאם מ:"איזה כיף לך" ועד "איך אתה לא מפחד" או "כמה שילמת כדי להתחסן". אז כמה אם שילמתי וכמה אני לא אגיד, אבל בהחלט לא פחדתי להתחסן ואני חושב שזו אפילו מצווה! בכלל.. כל אותם אלה שמפחדים מחיסונים כי: "הם לא יודעים את ההשפעה לטווח ארוך" זה הזיה, כי אם חלילה הם ידבקו בקורונה הם יודעים את ההשפעה לטווח ארוך? ומה יותר מפחיד לטווח ארוך בעיניכם? קורונה? או חיסון שקיבל אישורים של טובי המומחים ברחבי העולם? שלא נדבר על ההשפעה לטווח ארוך של בדידות, הגבלות, וסגירת המשק. אז איך שאני לא מסתכל על זה עדיף חיסון, אבל היי כל אלה שלא רוצים להתחסן: תודה בשמי ובשם כל אלה שיכולים להתחסן כי אתם מפחדים! אז כן התחסנתי וחגגתי את זה אה ועוד משהו…. יום הולדת.

מה אני אגיד לכם… 33 כבר, לא זקן אבל כבר לא ילד ואיזו שנה זו הייתה…. איפה שאני לא הולך אני נתקל באנשים שמחכים בקוצר רוח שהשנה "הארורה" הזאת מבחינתם תיגמר. ואני מבין אותם זו הייתה שנה לא פשוטה, לא בריאותית, לא כלכלית ולא נפשית, אבל אותי לימדו במהלך חיי להסתכל על הטוב, כי העובדות ישארו אותן עובדות, השאלה איך תסתכל עליהן, אז כן הייתה שנה קשה לאנושות כולה אבל אני בוחר להסתכל על עצמי ולהודות על כל הטוב שהקב"ה נתן לי. אם משה של לפני 10 שנים היה מסתכל על משה של היום כנראה שהוא היה קונה את זה ומוחא לו כפיים. אז כן אני לא מושלם וכן יש קשיים, ממש כמו לכל אחד, אבל ב"ה יש לי כל מה שאני צריך, אני בריא, אני מתפרנס ויש לי משפחה מדהימה. הקב"ה מזמן לנו כל מה שאנחנו צריכים, השאלה איך אנחנו שומרים על זה. נכון שאני לא מושלם בקטע הזה אבל אני תמיד מנסה לשפר את עצמי ולהיות גרסה יותר טובה של עצמי. אז ביום ההולדת הזה אני בוחר להודות לבורא עולם על כל מה שיש לי וגם על מה שאין לי, כי אם אין לי כנראה שזה לא שלי עדיין. אז אסיים את הקיטשיות שלי באיחולים של שפע הצלחה ובריאות לכולנו והכי חשוב: תהיו טובים זה חוזר!

אז אחרי שהייתי חמוד, רגיש ועדין, אני רוצה לדבר על נושא שמאוד מרתיח אותי ומשום מה עובר בשלווה אצל חלק גדול מהציבור, וזה הכריסמס! או יותר נכון היהודים שחוגגים את הכריסמס בארץ, מה זה חוגגים.. מתעקשים לחגוג אותו! עכשיו אל תדברו איתי בסיסמאות כמו "מה רע בלחגוג" או "למה לשנוא את הנוצרים" אף אחד לא שונא אף אחד ואין שום רע בלחגוג. העניין הוא הרבה יותר עמוק, אנחנו היהודים שורדים מאות דורות רק בזכות זה שאנחנו שומרים על הקדוש לנו ולא מתבוללים, מאות שנים מנסים להשמיד אותנו, אלפי אימפריות נכחדו ונעלמו מהעולם כמו רומא ויוון התנכית ורק אנחנו נשארנו. אודה ולא אבוש כשאני בחו"ל בכריסמס אני יכול ללכת לברים, הכל בסדר אני לא במדינה שלי. אבל פה עם כל הכבוד אנחנו במדינה יהודית שיש לה מסורת וחגים משלה. כן אין בעיה עם עצם החגיגה, יש בעיה עם מי שאותם אנשים שמתעקשים שנחגוג פה כריסמס מנסים לעשות, הם פורצים פרצה בגדר, זהו, ומהפרצה הזאת נפתחת עוד פרצה ועוד… זה מתחיל בנישואין אזרחיים, ממשיך בהורה 1 והורה 2 מגיע לכריסמס וכ"ו הבנתם אותי.
אז עצם החגיגה היא ממש לא בעיה.. הפרצה בגדר היא הבעיה. ושלא תבינו, בכל הנושאים האלה שהזכרתי כל עוד אדם עושה אותם עם עצמו בבית זה לא ענייני, באמת. אני חלוק עליהם אבל לא כופה את דעתי. אבל בנושאים שהם במרחב הציבורי ומשפיעים על זהותינו וזהות המדינה על זה אסור לנו לשתוק! ואני לא מדבר על הנובי גוד.. תבדילו בין המסורת שהביאו איתם עולי ברית המועצות לבין עץ האשוח עם האיילים מאחוריו שמסמל את הכריסמס, הזיכרון של האנשים קצר, אבותינו נרצחו במסעות צלב, נשרפו חיים בתקופת האינקויזציה והכל בשביל מה? בשביל להישאר יהודים ולא ללכת בחוקות הגויים אז אנחנו נבוא היום ונפר את זה? אנחנו יהודים ואנחנו גאים בזה! לא מזלזלים באף מנהג אבל לא נותנים יד לפרצה בגדר! ואל תשכחו שאנחנו הדת היחידה שלא כופה על אף אחד להיות חלק ממנה. הנוצרים כפו (אינקויזיציה, מסעות צלב) המוסלמים (דאעש ומה לא) ורק אנחנו עוד מערימים קשיים על מי שרוצה להיות חלק! שבת שלום וכל הישועות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך