בשלישי מ.ס אשדוד תארח את הפועל חיפה.

מ.ס אשדוד לאחר האכזבה מהתיקו מול חדרה, תארח את הפועל חיפה (19.00). אשדוד רוצה להישאר במקום השני אליו עלתה. .
הקפטן בן זקן.

במ.ס אשדוד מאוכזבים מהתיקו מול הפועל חדרה בשבת, אבל מנגד התיקו הזה הביא אותם אל המקום השני בליגה. מקום בו לא היו זמן רב מאוד.

האכזבה הייתה כי בקבוצה הרגישו שאפשר וצריך היה לצאת מהמשחק הזה, בו שלטה אשדוד, בניצחון. שחקן בקבוצה אמר: "חדרה לא הייתה במשחק ויצאה עם נקודה".

רן בן שמעון המאמן נכנס לחדר הלהבשה לאחר המשחק מול חדרה, ועודד את השחקנים שהיו מאוכזבים מהתיקו. בן שמעון אמר לשחקנים כי מבחינתו הם שיחקו בדיוק כמו שרצה ושירימו את הראש. בן שמעון אמר בסיום לתקשורת: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. קיבלנו גול מבלי שהפועל חדרה הגיעה למצבים. אבל ניקח מפה את העובדה שהקבוצה ממשיכה להתקדם".

הפנים כרגע למשחק הבא מול הפועל חיפה בשלישי (איצטדיון הי"א, 19.00). בקבוצה יודעים שיצטרכו לנצח במשחק בכדי להישאר בצמרת הגבוהה.לגבי מוסא באגיוקו הפצוע, הסיכוי שיהיה בסגל אינו גבוה וגם לא ברור עדיין מצבו של יעקב בריהון שנפצע בקרסול במשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך