השקעות נדלן בפורטוגל בליווי עורך דין

כדי לקבל את המידע על השקעות נדלן שונות הכנו לכם הסבר מפורט שיעזור לכם לעשות סדר בדברים ולהבין מה הנקודות החשובות כאשר רוצים לבצע השקעה בחו"ל.
FREEPIK

בנוסף חשוב להבין איך לקבל את העזרה המשפטית הטובה ביותר שתחסוך לכם הרבה מאוד כסף על טעויות ובעיקר תדע לתת לכם שירות מקצועי שילווה אתכם לאורך כל העסקה.

חשוב מאוד להבין כאשר מדובר על השקעת נדל"ן בפורטוגל מדובר על השקעה שהיא מעבר לים ולכן חוקים רבים שקיימים במדינת ישראל בדיני מקרקעין לא חלים על ההשקעה בפורטוגל. בנוסף חשוב מאוד להבין כאשר אתם רוצים לבצע השקעה בחו"ל ולהבין מה המיסים אותם אתם הולכים לשלם ולבדוק איך לבצע גם חיסכון משמעותי ביותר במיסוי. ייעוץ מקצועי יגרום לכם לא לשלם מיסים גם בישראל וגם בפורטוגל.

השקעות נדלן בפורטוגל

אפשר לראות שבתקופה האחרונה השקעה בפורטוגל הולכת וגדלה וישראלים רבים מחליטים לבצע השקעות נדלן בפורטוגל. הסיבה לכך שפורטוגל היום מאפשרת השקעה כלכלית מאוד משתלמת ולכן ישראלים רבים מבינים שירידת הערך בענף הנדלן בפורטוגל בשנים האחרונות גרמה לירידה משמעותית במחירים. המחירים שמאפשרים השקעת נדלן בסכומים הרבה יותר נמוכים מאשר השקעה בנדלן ישראל מושכת הרבה מאוד משקיעים ומאפשרת לישראלים רבים לבצע השקעה נדלן גם עם הון עצמי קטן.

אחת הסיבות החשובות ביותר שחשוב לקחת יעוץ משפטי לפני שמשקיעים בנדלן בחו"ל הוא בראש ובראשונה היבט המיסוי. הסיבה לכך שהרבה מאוד אנשים לא מבינים מה זה אומר לבצע השקעת נדלן בחול ולא לוקחים בחשבון את המיסוי של המדינה בה הם משקיעים. אצלנו במשרד עורכי הדין עמית סלע ושותפים תוכלו לקבל ליווי משפטי לאורך כל הדרך החל משלב הבדיקה הראשונית של העסקה אנחנו ולוודא שהעסקה והיזם שמבצע אותה הם אמינים.

לבדוק לגבי ההיבט המשפטי של השקעה בחו"ל

חשוב מאוד לבדוק לגבי החוזה המשפטי אותו אתם רוצים לבצע עם היזם או מול הגוף אותו אתם מבצעים את העסקה כי כאשר מדובר על השקעת נדלן בחול חשוב לבחון אפילו יותר לעומק את הנושא ולכן גם אם יש לכם ניסיון בהשקעות נדלן בישראל חשוב להיעזר ביועץ משפטי שידע לבחון גם את ההיבט המשפטי באותה מדינה בה אתם רוצים להשקיע.

היתרון הגדול בליווי משפטי הוא בכך בכל הדרך תרגישו שיש מישהו שעובד איתכם בצורה צמודה ומלווה אתכם לאורך כל התהליך ולכן תוכלו לקבל ליווי משפטי שיכלול בדיקה של החוזה, ליווי בנסיעה עצמה ובדיקת כל ההיבטים המשפטיים עד לרישום הזכויות בנכס.

ללא ספק השקעות נדלן בפורטוגל בליווי עורך דין יכולה לחסוך לכם הרבה זמן יקר ולוודא שאתם מבצעים את ההשקעה הטובה ביותר עבורכם.

השקעות נדלן בפורטוגל בליווי עורך דין

אתם יכולים כבר עכשיו ליצור איתנו קשר ולקבל את כל המידע על השקעות נדלן בפורטוגל בליווי עורך דין ורק אחרי שקיבלתם את כל המידע תוכלו לבדוק האם ההשקעה היא מספיק טובה עבורכם. היתרון של השקעות נדלן בפורטוגל בליווי עורך דין היא כי בחלק מהמקרים עוד לפני הרכישה תקבלו את המידע ותבינו איך אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף על מיסים ועל הוצאות שונות ולכן ההשקעה יכולה להיות הרבה יותר טובה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך