בבא בובה! / אלבז על הגז

השבוע החלטתי לכתוב על נושא שכבר שנים מרתיח לי את הדם (וזה לא כזה קשה האמת, אבל אני עובד על זה) וזה כל נושא "הרבנים" הממשמשים, הנוגעים, הגונבים, המקללים וכ"ו
מדינת היהודים! - טור אישי של משה אלבז

אם יש משהו שיכול להביא לי את הסעיף, אלה אנשים ששומעים על איזה "רב" שעשה משהו בחדשות וישר אומרים "הרבנים האלה" "הדתיים האלה". לפני שנעשה סדר אקדים ואומר שאני הכי זהיר לא לשפוט אף אדם ולא משנה מה אמרו בחדשות שהוא עשה או לא עשה כי אם יש שקרנים יותר גדולים מהפוליטיקאים אלה התקשורת (חוץ מאיתנו) ובטח ובטח שאני נזהר ברבנים שכבר כתבו חכמינו 'היזהר בגחלתן שלא תיכווה' לכן לא כל מה שלא נראה לנו שרב אמר זה אומר שהוא לא רב המון פעמים אנחנו לא מבינים. אבל אני מדבר על אלה שיש נגדם כבר הוכחות והם מחללים שם שמיים ברבים אלה בשום פנים ואופן לא רבנים ולא כלום! הם יותר גרועים גם מאדם שהוא לא רב שעשה את אותו מעשה בגלל שהם מייצגים כביכול את אלוקים לכן הדרישה עליהם להיות בסדר יותר מכולם.

אז בואו נעשה סדר בטח המון פעמים שאלתם את עצמכם איך אני אדע מי רב ומי לא רב? התשובה פשוטה והיא מופיעה בגמרא, אם שם שמיים מתקדש על ידו הוא רב, אם שם שמיים מתחלל על ידו תדע שהוא מתחזה, ככה הכי פשוט וברור בעולם. אני לא רומז על אף רב ולא יודע על אף רב, קטונתי. אבל כשלפני כמה חודשים פורסם על רב מהדרום שאולי הוא לא גניקולוג אבל בכל זאת הוא דרש להעיף מבט בנשים שבאו אליו וחבר חילוני בא אלי וסיפר לי בזעזוע שאותו רב ישב סנדק אצל הבן שלו וכשהוא רצה שחמיו ישב סנדק אותו רב אמר לאשתו שאם היא לא תתן לו לשבת יקרה אסון גדול ובגלל זה הם נתנו לרב ועכשיו הוא מואשם בבדיקות גניקולוגיות ללא תעודה, זה גרם לי להישרף מבפנים.

נתחיל בזה שאם רב אומר שאם הוא לא ישב יקרה אסון גדול כבר צריך להבין שיש פה בעיה, הוא יכול להסביר למה כדאי שהוא ישב אבל לאיים? איפה שמענו על זה? לא פלא שאחר כך הוא עשה "בדיקות חזה" בתשלום לכמה שהגיעו אליו. לאותו חבר כמובן אמרתי שאין לו מה לדאוג ושהוא עשה את זה בתמימות ובאמונה בבורא עולם, ובורא עולם לא פראייר הוא לא יזיק לילד כשהאבא עשה את זה מתוך רצון לכבד את הדת. לכן שימו לב טוב מאוד למי אתם הולכים ופונים לא כל אחד הוא רב ובטח לא אלה שעושים הפוך ממה שהתורה מצווה אותנו. דברו עם בורא עולם קודם כל, הרבנים הם רק השליחים שלו, אם אותו רב עושה דברים שמנוגדים לתורה שהוא "מייצג" הוא לא רב, לא בבא ולא נעליים! ותזכרו תמיד הדת היא יפה, האנשים הם אלה שהורסים אותה! מי שדתי באמת אתם תראו עליו!

שבת שלום וכל הישועות בעז"ה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך