מרכזי הביג ייפתחו בשלישי. תלמידי ה'-ו אמורים לחזור בשלישי הבא

כעבור שבוע יפתחו כיתות י"א-י"ב. החזרה ללימודים תעשה בישובים "ירוקים" ו"צהובים" בלבד. החזרה ללימודים תעשה בישובים "ירוקים" ו"צהובים" בלבד. כל החלטות קבינט הקורונה.

קבניט הקורנה שהתכנס בשני,  החליט מספר החלטות חשובות בכל הקשור להקלות לציבור הרחב:

הקבינט החליט להרחיב ולייעל את השימוש בהכרזה על "אזורים מוגבלים": יקוצר פרק הזמן להכרזה על יישוב "אדום" כ"אזור מוגבל". כמו כן תבוצע אכיפה מחמירה ובקרה קפדנית יותר גם על תנועת אנשים מהיישוב ואליו, לרבות לצרכים חיוניים. הקבניט אישר גם להגדיל את הסיוע ובמקביל להטיל הגבלות גם על יישובים "כתומים". בין השאר יקודם סגר לילי ביישובים כתומים (בנוסף ליישובים אדומים).

להלן ההחלטות:

חינוך:

ביום ג', 24 בנובמבר, מערכת החינוך תחדש את הלימודים הפרונטאליים בכיתות ה'-ו'. כעבור שבוע יפתחו כיתות י"א-י"ב. זאת בתנאים הבאים–

החזרה ללימודים תעשה בישובים "ירוקים" ו"צהובים" בלבד וכמו כן שליטה ובקרה תעשה ע"י משל"ט משרד החינוך לאיתור מהיר של נדבקים/ מגעים וקטיעת שרשראות הדבקה. במקביל יקודמו נהלים שיאפשרו בדיקת הצוותים החינוכיים וקביעת שגרה מחייבת לקיום בדיקות.

איים ירוקים לתיירות:
העיר אילת ואזור התיירות בים המלח יורשו לקיים שגרת פעילות מיוחדת שתאפשר הפעלת מלונות ותיירות בהתאם לתכנית "איים ירוקים לתיירות".

מסחר:

מרכזי הקניות הפתוחים (כגון "ביג") יפתחו החל מיום ממחר, ג', ובהתאם לתנאים שנקבעו לחנויות הרחוב. בנוסף לכך, נציגי משרד הבריאות יחד עם נציגים ממשרדי האוצר והכלכלה, וכן נציגי הקניונים, יגבשו "פיילוט" אשר יאפשר פיקוח אפקטיבי על מילוי הנחיות הבריאות וצמצום מגעים והתקהלויות. הניסוי יבחן גם את השווקים. בכפוף להצלחת הפיילוט ולרמת התחלואה הכללית יוחלט על מועד פתיחת הקניונים. עוד מהמקבינט, הוחלט כי משרד הבריאות יגבש המלצות לצעדים נוספים להורדת רמת התחלואה, ויציג אותן בהקדם.

הקבינט ציין כי בהחזרה ללימודים תעשה בישובים "ירוקים" ו"צהובים" בלבד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך