הקלות נוספות החל מחמישי הבא

שר הבריאות הודיע שיבקש מהממשלה לאשר שורת הקלות נוספות, וביניהן היתר ללא תו ירוק בחדרי הכושר ובבריכות, ביטול הגבלת המשתתפים באיצטדיונים, אולמות תרבות ואירועים; החל מיום חמישי הבא 6.5.
חברה צעירים עושים לחיים

בדרך לעוד הקלות. שר הבריאות, יולי אדלשטיין, הודיע  שיגיש לאישור הממשלה שורה של הקלות שגיבשו בכירי משרד הבריאות בזכות הירידה בתחלואה. ההקלות יכנסו לתוקף ביום חמישי הבא ה-6 במאי.

"בזכות החיסונים, התחלואה בישראל הגיעה לשפל שכמותו לא היה מאז תחילת הקורונה, וזאת כאשר רוב מוחלט של המשק פתוח", אמר אדלשטיין, "במצב כזה ניתן להרחיב עוד את ההקלות על הציבור. הדאגה העיקרית שלנו היא מכניסת וריאנטים דרך נתב"ג ולכן שם לא נאפשר הקלות בשלב זה".

בין ההקלות שיוגשו לאישור הממשלה: ביטול מגבלות תפוסה באיצטדיונים, אולמות תרבות ואולמות אירועים. בריכות שחייה וחדרי כושר – יפעלו בהתאם לתו סגול ולא רק לפי תו ירוק. תותר התקהלות של עד 500 בשטח פתוח, עד 50 במבנה סגור, ותבוטל מגבלת התפוסה של 75% בתחבורה הציבורים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך