גבירותיי ורבותיי קהל נכבד

די כבר להיות כאלה פדנטים, כאלה פסימיים, כאלה בלתי..., רשתות השיווק פתוחות לקהל הרחב, הים גם אם תתפסו יום חם, עכשיו חנויות הרחוב מקבלות לקוחות בשעריהן...(אם כבר טור על כדורגל). די מספיק. הגיע הזמן להחזיר את הקהל לכדורגל. אפילו יש סימן לכך. פרופסור גרוטו המתנגד הגדול, התפטר...בכל העולם כבר שומעים שוב את הקללות...סליחה "ברכות" ביציעים...כמה אפשר בלעדיכם. כמה? התגעגענו...
חכם סידי.

המאמן התעטש. חתיכת התעטשות. נשבע לכם. שמענו את זה עד ליציע העיתונאים בבלומפילד. זה היה בעוד משחק שקט בליגת העל. משחק שקט ולא של רדיוס, אבל בהחלט בלי קהל. האמת בנינו לא התעטש, זה סיפור אמיתי שהרגע המצאתי, כי הרי היום להתעטש בעידן הקורונה זה שקול לניסיון לרצח, או מינימום מעשה מגונה בציבור, אבל לא רציתי לפתוח את הקטע עם סיפור על המאמן שצעק, כי זה לא הכי תרבותי אתם יודעים, אבל הם המאמנים הכוונה, צועקים …ואנחנו כולנו שומעים.

אנחנו זה ברי המזל, בעלי תפקידים, עיתונאים ושאר פונקציונרים נוספים, שיכולים להיכנס למגרשים לראות כדורגל. אולי בגלל זה אנחנו פחות מדברים על הדבר הכי חשוב – הקהל. אתם. כי המשחק הזה לא שווה כלום, וחצי כלום, אם אין קהל. וואלק אני כבר מוכן לשמוע את כל הקללות, סליחה ה"ברכות", בעצם לא את כולם, במיוחד לא את אלה עם עירוב בני משפחה וכאלה…ועבודות הכי ישנות בהיסטוריה (מי שלא הבין, בעיה שלו). אבל שיחזרו כבר האוהדים. הכדורגל שווה למקום עליו אנחנו יושבים בלי הקהל שיצעק… וחאלס עם בכאלו…בטלוויזיה…לא עובד. קולטים? (כן כן היה פה משחק מילים כזה).

כי באמת די. רשתות השיווק נפתחו כבר ושם שומרים מה זה מרחק?…בדיוק כמו בערמת עגבניות בסניף הקרוב למקום מגורכם. או הים, אם תהיה שבת חמימה, ינהר ואליה בהמונים  וישגיחו על מרחק רק ממדוזות. ובהפגנות אין דבר כזה מרחק יריקה. יש יריקה, אין מרחק. אפילו חניות הרחוב בכל קרן זווית פתוחות. אז מה עם הקרן האמתית. זו במגרש? למה הקהל לא זכאי לראות אותה?

באירופה יתר ויותר מדינות קיבלו החלטה להכניס קהל למשחקים. יותר ויותר משחררים שם לחץ. הבינו כי בלי קהל עדיף להתחרות בפיפ"א בסוני, ושם לסגור תוצאות. הרי תמיד אנחנו אומרים שאנחנו רוצים להיות אירופה. אז נכון, פה זה לא אירופה, אבל בכדורגל אנחנו כן. התבלבלתם? יופי. כי אני לא. אני עדיין עקבי. תחזירו כבר את הקהל. מצדי בהדרגה, אבל העיקר שעל המדרגות ביצעים יהיו אנשים.

ואפילו יש סימן לזה שהגיע הזמן. אחד המתנגדים הגדולים של חזרת הכדורגל, ובוודאי האוהדים למגרשים, פרופסור גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, הודיע השבוע כי הוא מתפטר מתפקידו. היש צוהלת ושמחה מזה? גרוטו החליט מהסיבות שלו לעזוב, וטוב שכך. הכדורגל עניין אותו כמו מספר השערות שעל ראשו, וזה לא הכי הרבה שיש. עכשיו כשהוא לא יפריע, אולי המחליף שלו, יבין  שספורט ובמיוחד כדורגל, זה לא פחות חשוב מקילו מלפפונים בסופר…מקסימום זה מעניין כמו בננה…בעיטת בננה.

רוצים להגביל עם תו סגול? שיהיה. רוצים להגביל את הכמות, תגבילו. הנה מה שאתם רוצים אנחנו מסכימים. אבל בישיבת הקורונה הבאה בכנסת, אולי יקום כבר איזה נציג או ח"כ או אפילו מ"כ, מישהו, ובבקשה יזכיר שהגיע הזמן להחזיר את הקהל למגרשים. כן זה חיוני. מה זה חיוני? תשאלו את השופטים שהוליכם לVAR והם יכולים לקבל החלטה בלי לחץ. חיוני שיהיו בלחץ לא?….(קצת ציניות מה קרה?).

אני יודע שזה יקרה. הרי אתם יודעים שזה יקרה. אז לפני שיהיה סגר שלישי, בבקשה תנו לקהל לחזור למגרשים. כי במה נבדל הכדורגל מיתר הדברים… רק בנבדל…אבל גם זה על המגרש. אז המחליף של פרופסור גרוטו, מי שלא תהיה…תאמין לנו אם תקבל החלטה שכזו תכנס לנצח לפנתיאון ויש סיכוי שיקראו לא רק אצטדיון על שמך…אלא יקרו בכל אצטדיון בשמך…..רגע אחד לאחר שיצעקו את הצעקה האלמותית – גוללללללללללללללל…

וחכם סידי אומר: "רק הניסיון הוא החבר הזה שצריך להקשיב לו"….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך