כאן לא מתקלחים!!

משרד הבריאות איבד את זה לגמרי. הוא דרש כי בכדי לחזור למגרשים, השחקנים ייאלצו להיות בהגבלות נוראיות...אחת מהן תאמינו או לא...זה לא להתקלח....איבדנו את זה לגמרי!!!! וכמובן יש עצה בסוף....כמו תמיד לא?
חכם סידי.

נשבע לכם. נשבע לכם בכל היקר לי. נשבע לכם אני לא ממציא למרות שי לי דמיון מאוד מפותח (אחרת מאיפה היו באות לי המילים פה). לא מאמינים? מה לא מאמינים לי? ברור שכן. אז רק שתדעו שאני נשבע לכם. זה אמתי מה שאני הולך לספר לכם, גם אם זה לא יכול להיות אמתי. אבל וואלה זה כן. מבולבלים? ברור. בשביל זה אני פה.

אם לא הבנתם אני מתכוון להחלטות החדשות של משרד הבריאות בכדי לחזור לאימונים, בליגות הבכירות בכדורגל (ומכאן ביתר הענפים), ובהמשך אני מקווה בכל הליגות. כל החלטה הזויה בפני עצמה, מנותקת מהמציאות. משהו בסגנון "גזרה שהציבור לא יכול לעמוד בה", והרי אמרו חכמים, אפילו ממני, שאין "גוזרים גזירה" כזו…הכוונה "שהציבור לא יכול לעמוד בה". אבל הסעיף הבא, העלה לי את הסעיף…בחייך אני נשבע זה אמתי, לא המצאתי. מוכנים? תשבו כי אם לא אתם תיפלו: "עד להודעה חדשה, לא יותר כלל שימוש בחדרי ההלבשה במתחם האימונים". הבנתם? כי אם לא הבנתם אני אסביר לכם. רק בואו לפסקה הבאה להראות שזה מעניין אתכם….

אז אתם וכנראה זה מעניין אתכם. המשמעות של ההחלטה הזו של משרד הבריאות היא ששחקנים אחרי האימון…לא יתקלחו. הבנתם? אחזור שוב למי שלא הבין. שחקנים, אחרי אימון, לא יתקלחו. הם יחזור מסריחים, מזיעים, עם דשא על הבגדים, במקרה טוב, הביתה. תגידו במשרד הבריאות, הלו מי ששומע? היגיינה זה לא חלק מאחריות המשרד? תגידו אתם בריאים שם במשרד הבריאות?….

אין ספק שאיבדו את זה שם, ואני עוד לא נכנסתי ליתר הסעיפים בכדי שהכדורגל יחזור. סעיפים לא אנושים ובעיקר לא מעשיים. הזויים, בואו נגיד את האמת. על חלק גדול מהם אפשר עוד להתווכח, אבל מקלחת? אחרי אימון? זה "מצרך צריכה בסיסי". שוב מסתבר כי כמו במקרים אחרים, אין קשר בין אנשי משרד הבריאות לכדורגל. תמיד חשבתי לתומי שבכל זאת יש להם איזה ידע או הבנה, ראשוני לפחות, אבל אחרי שגילית שפרופסור גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, מי שאחראי על הסעיפים הדרקוניים הללו, הוא אוהד מכבי פ"ת…, אז ברור לי שהוא לא מבין בכדורגל…

ואם נהיה רגע רציניים, הרי שאי אפשר ככה. אי אפשר לעשות את מה שאתם עושים. תבדקו בעולם תראו מה קורה שם. בגרמניה אפילו החזירו את הקהל למגרשים. אומנם רק 6000 איש, אבל החזירו. פה לא חולמים על זה ואפילו לא מאפשרים לשיר שירי אוהדים…במקלחת…מה קרה? זה שטח פתוח, הכל אפשרי, הכל מותר, ואם לא הכל, אז בוודאי חלק…בוודאי מקלחת. שמישהו במשרד הבריאות יתעורר על עצמו כי לפי ההחלטות אני מבין…שלא מבינים. אולי קצת מים רבותיי יעזרו לכם להתעורר….מים ממקלחת…מהדוש. או מהטוש….(כל אחד לפי סגנון המקלחת שלו).

אבל יש לי גם עצה איך לפתור את הכל. מאוד פשוט. יגיעו השחקנים עם דגלים שחורים ושלטים בהם יקראו לביבי ללכת הביתה וכך יוכלו להיכנס איתם למקלחת, כי הפגנה היא מותרת לא? ואם בבלפור במוצ"ש היו עשרות אלפים של מפגינים אחד בתוך הזיעה של השני וזה בסדר, אז למה ל-11 שחקנים שמנקים את הזיעה אחד ליד השני במקלחת הז אסור?…יאללה מי מכין שלטים…?

וחכם סידי: "התקווה היא הכוח שמניע את החיים קדימה"…..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך