אל תלכו שולל אחר התקשורת הארצית – אלבז על הגז / משה אלבז

בזמן האחרון ישנה מודה חדשה. ולא אני לא מדבר על שנאת חרדים, זה קיים עוד מקום המדינה, אני מדבר על הטפה לאהבת חינם באמצעות כל הפלטפורמות ולעשות ההפך, שזה בעצם לשנוא כל מי שלא כמונו

בזמן האחרון ישנה מודה חדשה. ולא אני לא מדבר על שנאת חרדים, זה קיים עוד מקום המדינה, אני מדבר על הטפה לאהבת חינם באמצעות כל הפלטפורמות ולעשות ההפך, שזה בעצם לשנוא כל מי שלא כמונו. בואו ניקח את נושא הסגר, אפשר להתקומם ובצדק על "למה החרדים האלה מתנגדים לסגר, מה הבריאות לא חשובה להם?" כשמסתכלים על זה בצורה כזאת זה נראה הכי הגיוני בעולם, אבל שאלתם את עצמכם למה לחרדים אסור להתפלל מעל 20 איש בבית הכנסת, לא משנה גודלו דרך אגב, ולמפגינים בבלפור מותר להתקהל אלפי אנשים? לוקחים מאנשים את הדבר הקדוש והיקר להם ביותר, בעוד שלאנשים אחרים בשם הדמוקרטיה נותנים לעשות מה שהם רוצים, מה הפלא שהציבור איבד אמון בהנהגה? קחו את התקשורת שעל פניו אמורה להיות אובייקטיבית, כל היום מראים שם חתונות והתקהלויות של חרדים תוך כדי הרעלת הציבור, בעוד את ההפגנות בבלפור מסקרים באהדה וברגישות.

למה? מי החליט שהנגיף מדבק רק ליד סידור אבל ליד חזה חשוף הוא נזהר? קחו את הרמת איבר המין הענקי בהפגנה בבלפור כלפי שרה נתניהו, שמעתם איזה גינוי בנושא מהתקשורת? כן כן, אותה תקשורת שכל היום מטיפה כנגד הטרדות מיניות מילאה פיה מים בנושא הזה, למה? כי לפי החוק מי ששמו מסתיים בנתניהו מותר לעשות לו מה שרוצים והמטרה מקדשת את האמצעים?

בואו נמשיך, קחו את אלימות המפגינים, מתי שהתקשורת רוצה, הקומץ מוכלל בקבוצה (הפגנות ימין) ומתי שהיא רוצה הקומץ מוחרג מהקבוצה (הפגנות שמאל) הכל תלוי בהשתייכותם הפוליטית של המפגינים, פעם הם "קומץ" ופעם הם הרוב. אל תתנו לסיסמאות ולפוליטיקה בשקל הזו לבלבל אתכם, התקשורת מחדירה לכם לראש מה שהיא רוצה להחדיר וזה בעיקר שנאת ביבי ושנאת חרדים. יכול להיות שביבי מושחת לכאורה, ויכול להיות שהחרדים אשמים בהרבה דברים, הכל טוב ויפה אבל תמיד תסתכלו על התמונה המלאה ותחליטו בעצמכם, אל תתנו לתקשורת להחליט בשבילכם, זה תמיד אותם אלה שמרחמים על הפלסטינים אבל את האחים שלהם דם מדמם, בשר מבשרם הם תולים בכיכר העיר.
אנחנו שבוע לפני ראש השנה, יום הדין. תבואו למשפט עם תיקים מלאים באהבת חינם אמתית, לא אהבת חינם מן השפה ולחוץ, אל תתנו פתח לרוע, בסופו של דבר כולנו אחים!

שבת שלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך