עופר ורטה חתם באדומים אשדוד

ורטה: "מאוד נרגש לחתום פה, שמעתי על הקהל הרבה דברים טובים ואני שמח להיות חלק מהקבוצה כאשר המטרה החשובה מבחינתנו זה לעלות ליגה". שיחק בעבר במ.ס אשדוד, הפועל ת"א, בית"ר ירושלים, נצרת עילית והפועל ר"ג.
קבוצת הפועל אדומים אשדוד מליגה א' דרום, החתימה את המגן הימני עופר ורטה, 30. ורטה שיחק במ.ס אשדוד, הפועל ת"א, בית"ר ירושלים, נצרת עילית והפועל ר"ג. ורטה שיחק גם בנבחרת הצעירה של ישראל והיה בסגל הנבחרת הבוגרת, אבל לא ערך משחק רשמי.
ורטה אמר אחרי החתימה: "בשנים האחרונות אני עוקב אחרי הקבוצה ורואה שקיימת התקדמות והתפתחות יפה של המועדון, מאוד נרגש לחתום פה, שמעתי על הקהל הרבה דברים טובים ואני שמח להיות חלק מהקבוצה כאשר המטרה החשובה מבחינתנו זה לעלות ליגה ולעשות את זה עם הקהל המדהים הזה. תודה רבה על האמון לבעלים רוני חגג', למאמן יובל נעים ויאיר אזולאי, עכשיו נשאר לדבר במגרש ויאאלה הפועל"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך