אצילי, מיכה ואנחנו

מכבי ת"א נפרדה מדור מיכה ועומר אצילי, מפרשת "הנערות" בלי קשר להחלטת בית המשפט או המשטרה בעניינם. בית"ר ירושלים מנגד מנסה לצרף את אצילי. אז מה זה אומר עליהם? ועלינו? והמספר הנוסף הוא נתחיל ב-100, מה אומרים?
חכם סידי.

אני לא בית משפט, וואלה לא מחוזי ולא שלום. הכי הרבה להתראות. אני בגיל כזה שכבר לא שופט איש. הבנתי את זה מהחיים, שהכל יכול לקרות לכל אחד, כולל לי. לא אוהב "הוצאות להורג" פומביות במשפטי שדה תקשורתיים. אבל עדיין הייתי חייב להגיד הפעם משהו, גם אם זה בעצם סוג של ביקורת. הייתי חייב, כי לא מדובר רק בכדורגל. אלא במוסר. והאמת בסוף הסיפור הזה אני מבולבל. יאללה נסביר. גשו כהרגלכם לפסקה הבאה.

ניגשתם אני רואה. הלאה. דור מיכה ועומר אצילי, שחקני מכבי ת"א שהיו מעורבים "בפרשת הנערות" (בילו עם קטינות, שהציגו או לא את עצמן כבוגרות. הכל לכאורה) קיבלו הודעה ממכבי ת"א, או אם נדייק ממיץ' גולדהאר, הבעלים, היושב בקנדה, כי בלי קשר להחלטת המשטרה להגיש כתב אישום או לא, וגם בלי קשר להחלטת בית משפט, אם תהיה כזו בכלל, הם בקבוצה לא ממשיכים. מבחינתו העניין המוסרי גבר על המשפטי.

אני לא רוצה להגיד לגולדהאר כל הכבוד, אבל וואלה הוא עשה מעשה שמבחינתו הוא עניין מוסרי. הוא הרי יכול היה להגיד שהוא מחכה להחלטת המשטרה או הפרקליטות, אבל הוא הבהיר כי אצלו הסטנדרטים הם שונים. לא יכול להגיד שהייתי נגד המעשה שלו. אז לא אגיד.

אבל אז ראיתי ידיעה באתרי הספורט כי משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים מנסה לצרף את עומר אצילי לקבוצה, ושאלתי את עצמי. האם המוסר עובד רק באזור ת"א? האם קשה לא בעלייה של "הקסטל"? האם בירושלים המטרה מקדשת את האמצעים. אין לי כוונה לענות על זה במקום חוגג, אבל אני במקומו נזהר מחגיגיות….כמו שהיו לכאורה, או לא היו, למה לי להסתבך. אבל מה שבטוח אם אני אוהד בית"ר ירושלים, אני שואל את עצמי, כשאני מסתכל במראה, אם זה בסדר, שאצילי יגיע לקבוצה שלי. מניח שחלק יגידו כן, וחלק בטוח שלא. מקווה שזה לא קשור באיזה יציע הם יושבים. אבל הייתי מצפה, לא שהוא חייב לי משהו, מחוגג שאמר שהוא מכניס סטנדרטים חדשים לכדורגל, שימצא גם לעצמו איזו מראה בבית לשאול את השאלה הזו. ואולי גם אנחנו, הכדורגל, החברה, צריכים להסתכל במראה ולשאול את עצמנו אם זה בסדר?…..התשובות ככה אני מרגיש לא יהיו אחידות.

והמספר הנוסף – 100 בתור התחלה

בשישי בערב היית בים. היו שם כמה אלפים. באמת. ישבו יחד שמרו על 2 סנטימטר מרחק אחד מהשני, חלקם אפילו ישבו אחד על השני, או השנייה אם נדייק. בעצם עזבו אותי לא רוצה להסתבך2. הבנתם. לא תו, לא סגול ולא שובר גלים. אז אולי הגיע הזמן שיאשרו גם לאוהדי הכדורגל ככה לחזור ליציעים, לכבוד העונה שבפתח. שיתחילו עם 100 איש ואח"כ לאט לאט יחליטו מה הלאה. לא יתכן שבים יהיו אלפים ובכדורגל אפילו לא מאה…. אם נגיף הקורונה לא מדבק באוויר עם ניחוח הים והחול, למה שידביק באוויר עם ניחוח הדשא הגול?…יודע שתהיה בעיה מי יהיו 100המאושרים, אבל זו כבר בעיה טובה….הכי הרבה מי שלא יורשה להיכנס תמיד יוכל ללכת….לים.

וחכם סידי אומר: ״לעשות טוב יכולים רק אנשים…שטוב להם״….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך