2 תושבי אשדוד נעצרו בחשד לפריצה ואחזקת אמל"ח

השניים נעצרו בחשד כי פרצו לרכבים בחוף הים וגנבו מהם כסף מזומן וכרטיסי אשראי. ברכבם נמצא גם אקדח עם כדורים ומעצרם הוארך

בתאריך 11/7/2020 התקבל דיווח במשטרת ישראל מאזרח אודות התפרצות לרכבו בחניה בחוף הים באשדוד.

במהלך ההתפרצות נגנבו מהרכב טלפונים ניידים,כסף מזומן וארנקים,בהם היו כרטיסי אשראי. שוטרי משטרת ישראל פתחו בחקירה ואספו ממצאים מזירת האירוע.ביום למחרת התקבל דיווח כי בוצעו שימושים וחיובים באמצעות כרטיסי האשראי שנגנבו בסכומים של אלפי שקלים.

במהלך החקירה, תוך ביצוע פעולות אופרטיביות רבות ומהירות,שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, הצליחו החוקרים להגיע לזהותם של החשודים וביום 16/7/2020 הם נעצרו על ידי שוטרים. בחיפוש ברכבם נתפס אקדח AIRSOFT עם כדורים ורכוש נוסף. בחיפוש בביתו של אחד מהחשודים נתפסה אבוקת סימון פירוטכנית ימית.

החשודים הם מרקוס מוזס וצביקה יפרח תושבי אשדוד, בשנות ה-40 לחייהם, נלקחו לחקירה במשטרת אשדוד. בהמשך הם הובאו בפני בית משפט השלום באשקלון ומעצרם הוארך עד 20/7/2020.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תפעל בכל דרך ואמצעי העומד לרשותה על מנת להביא למיצוי הדין עם אלו הפוגעים בביטחון הציבור וברכושו".

קרדיט צילום-דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך