מבולבלים?

מרקו בלבול עשה עונה לא רעה בכלל כמאמן מכבי חיפה והלך הביתה. אפילו הביא אותה לאירופה. לראשונה מזה עשור מכבי חיפה נראתה כקבוצה לגיטימית. זה לא עזר לו והוא פוטר. זה מזכיר לי סיפור על זוגיות (ברור שהוא בכתבה). ואיזה תאריך נבקש שלא תזכרו. או בעצם כן. טור מבולבל.
חכם סידי.

הסיפור הזה עליו אדבר, מזכיר לי סיפור אחר. אז ברשותכם אתחיל עם הסיפור האחר, ואז נעבור לסיפור עליו רציתי לדבר. מבולבלים? יופי, יש פה כבר רמז בבלבול, או בבלבול. הבנתם? מה הבנתם?? לא הבנתם? עוד מעט תבינו.

הקיצר היה לי פעם חבר שהייתה לו בת זוג והוא מאוד אהב אותה. תמיד רצה אותה. מה זה רצה, דאג  לה, טיפח אותה, קנה לה, פינק אותה, סיפר לה סיפורי אהבה ומה לא…הפך אותה מ"צפרדע" לנסיכה, או משהו הכי קרוב לזה. מה קרה? היא אחרי ששנים רבות לא התייחסו אליה, שבקושי "ספרו" אותה, החליטה שהוא לא מספיק טוב לה ושלחה אותו עם "בעיטת הדרך" הביתה והחליפה אותו באחר. לא עזר לו להגיד למה הוא ראוי לה, וכמה הוא הכי מתאים לה, היא לא חזרה אליו ואפילו הוסיפה חטא על פשע ולאחר ימים בודדים נראתה בגלוי עם בן הזוג החדש. בדיוק כמו אז בשיר "אמרו לי שראו אותך באיזו מסיבה בחיפה…עם מישהו אחר".

חיפה היא מוטיב מרכזי בסיפור, למי שלא הבין עד עכשיו. לא באתי לספר לכם על שברון הלב של החבר ההוא, אלא לקחת את הסיפור הזה (שאגב יכול להיות כל אחד מאתנו) ולדבר על מה שרציתי לדבר בהתחלה. זוכרים? (מי שלא שיחזור להתחלה). מבולבילם2? אז מצוין. כי האיש עליו רציתי לספר באמצעות הסיפור על שברון הלב, הוא בלבול, מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. עכשיו זה קצת מבולבל.

בלבול לקח את מכבי חיפה בעונה שעברה, במצב לא משהו בכלל. הוא הפך אותה לאחת הקבוצות הכי טובות בליגה, אולי שנייה למכבי ת"א, טוב בלי אולי, ואחרי עשור פתאום אוהדי מכבי חיפה, הרימו את הראש והרגישו שהם משהו ששווה יותר ממאבק על פליאוף עליון. בנוסף בלבול הביא את מכבי חיפה לאירופה, שזו הצלחה. אפילו לא קטנה. הוא הפך את הקבוצה הזו שהסתובבה עשור כמו "קרפדה" (אגב הסיפור על החבר והצפרדע" שלו), כזו שאיש לא רוצה לגעת בה, למלכת המפרץ בחיפה. ומה קרה לו? מה שקרה אז לחבר ההוא שלי. קיבל "וואלה" הביתה…נו הבנתם את "בעיטת הדרך".

מכבי חיפה החליטה שהוא לא מספיק טוב לה יותר, ומינתה את ברק בכר במקומו. לא עזרו לבלבול כל השכנועים בכל הזדמנות בכלי  התקשורת, כמה הוא ראוי, והוא היה ראוי, כמה הוא מתאים, והוא היה מתאים, במכבי חיפה החליט הבעלים יעקב שחר כי בלבול כבר לא מספיק טוב לו, וכי עכשיו כשהקבוצה שלו נראית הכי קרוב לטוב שאפשר, הגיע הזמן להחליף את מי שהביא אותה למצב הזה. את בלבול. שהתבלבל מהמצב.

בלבול נפגע. ובצדק. בנינו, מי לא היה נפגע. בדיוק כמו אותו חבר, שיכול להיות אתה, אתם ואני. בלבול הולך הביתה עם הראש למטה, למרות שלדעתי הוא צריך ללכת עם הראש מורם, הכי גבוה שניתן באזור הכרמל. אם מכבי חיפה תעשה משהו בעונה הבאה עם ברק בכר (שאגב באר שבע עשתה לו אותו הדבר העונה), את הבסיס הניח בלבול…תודו שאתם קצת פחות מבולבלים. תודו. תודה. ושחיפה תדע להגיד תודה מבלי להתבלבל…לבלבול.

 והמספר הנוסף – 5.7

מאוד התלבטתי אם לבקש ממכם לזכור את התאריך הזה, בעצם רציתי להגיד לכם לא לזכור את התאריך הזה .אבל בסוף החלטתי להגיד לכם לזכור, או להזכיר לכם להגיד את התאריך בעתיד. מבולבלים? הפעם זה לא טוב (בניגוד לקטע עם בלבול)….

התאריך הזה 5.7 או במילים חמישה ביולי, הוא התאריך בו ירדה קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד לליגת המשנה, לליגה לאומית, וזה אחרי עשור. אז למה אני מבקש מכם לזכור? האם אני רוצה לשים להם מלח על הכאב? אז זהו שלו. אני דווקא בעניין של לעשות לימונדה מהלימון. בקיצר גשו לפסקה הבאה.

הנה אתם. חשוב לזכור את התאריך הזה, כי אחרי עשר שנים שמכבי אשדוד עשתה ברוב הזמן כבוד לעיר אשדוד בליגת העל בכדורסל היא ירדה. חשוב לזכור את התאריך כי הקבוצה הזו צריכה לעשות הכלב כדי לחזור מהר לליגה הבכירה, ואז ניזכר בתאריך הזה שהיא ירדה, ונרשום אותו ליד התאריך שהיא תעלה. לעיר כמו אשדוד מגיעה בכל ליגת על קבוצת ספורט משלה, במיוחד בכדורגל ובכדורסל, אבל לא רק. המקום של מכבי אשדוד הוא שם. אל תשכחו את .. גם לא את התאריך.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך