11 חולי קורונה במצב קשה באשדוד. העיר חצתה את רף 1000 החולים.

בעירייה פרסמו הודעה של משרד הבריאות בה אשדוד מחוץ לרשימת "הערים האדומות". בבית החולים אסותא אשדוד הודיעו כי 20 חולי קורונה מאושפזים במחלקה המיוחדת ששבה לפעול.
מחלקת הקורונה באסותא. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: דוברות ביה"ח אסותא אשדוד)

נתונים מעניינים הגיעו היום לגבי העיר אשדוד בכל הקשור לחולי קורונה מאומתים. חלקם גורמים נחת, חלקם פחות.

על פי בית החולים אסותא אשדוד, הרי שכרגע מאושפזים 20 חולים קורונה במחלקה שנפתחה מחדש. העניין המדאיג הוא ש-11 חולים נמצאים במצב קשה. 4 אחרים במצב בינוני ו-5 במצב קל.

מנגד בעירייה הודיעו היום כי אשדוד הוצאה על ידי משרד הבריאות מרשימת הערים "האדומות". בעירייה התבססו על פרסומים של משרד הבריאות שמראה את רשימת הערים "האדומות" ואשדוד אינה חלק מהן. (הרשימה לפניכם).

לא "עיר אדומה". אשדוד.

אבל יש גם בשורה אחרת. כמו שזה נראה אשדוד חצתה את רף 1000 חולי הקורונה. מתן צורי כתב ידיעות אחרונות פרסם כי : "התפשטות נגיף הקורונה הבוקר נרשם שיא חדש- יותר מ-1000 חולים בעיר. 11 חולים מאושפזים במצב קשה בבי"ח אסותא בעיר. ד"ר נדב שורק מהמעבדה המיקרו-ביולוגית ב'אסותא' בראיון לאולפן ynet: "הצוותים קורסים תחת הנטל. המצב מדאיג מאוד"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך