טעויות בבדיקת המטופלים מ'בית הדר'. אינם חולים בקורונה

מחדל? מאושפזים מ'בית הדר', המוסד השיקמוי באשדוד, שאובחנו כחולי קורונה, התגלו בבדיקה חוזרת כפולה באשדוד כמי שאינם נושאים את הנגיף. עתה החשש הוא שהם נדבקו בעת ששהו במחלקה בבית החולים.

מחדל. או אולי טעות אנוש? תחליטו אתם. שלושה ימים לאחר שפורסם על 22 מטופלים בבית הדר שחולים בקורונה ו-9 מהם אושפזו באסותא אשדוד, התגלה שלפחות 6 מהם אינם חולים בקורונה, לאחר שבבית החולים אסותא עשו להם עוד 2 בדיקות לכל אחד.

מסתבר כי בדיקות נעשו למאושפזים בבית הדר, חלקם מונשמים ומורדמים לפני כן, במקום אחר, שם נמצאו חולים. אבל בבדיקה כפולה שערך ד"ר טל ברוש מבית החולים אסותא, שם אושפזו 9 מהם כאמור, התגלה אצל 6  שאינם חולים, והערכה היא שכל התשעה לא נדבקו בנגיף. עתה בודקים שוב את כל החולים האחרים, 22 במספר, מבית הדר, שפוזרו במספר בתי חולים בארץ.

הבעיה עתה היא האם הם לא נדבקו באמת בקורונה עת היו מאושפזים בבית החולים במחלקת הקורונה המיוחדת. בנוסף הכי שהעבירו חולים מונשמים ומורדמים ממקום למקום וגם זו עלולה להיות בעיה עבורם.

מבית החולים אסותא נמסר: " ביום ד האחרון התאשפזו בבית החולים מספר מטופלים מהמוסד הגיראטרי בית הדר לאחר שנטען כי נמצאו חיוביים לקורונה. בבדיקה חוזרת שנעשתה הפעם על ידנו, נמצא כי המטופלים אינם חולים בקורונה. פרטי המקרה הועברו למשרד הבריאות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך