מספר חולי הקורונה הפעילים באשדוד עלה ל-650

מתוכם 41 חולי קורונה מאומתים ביממה האחרונה. המספר עלה ב-35 מהיממה הקודמת41 חולים. ברובעים ה"אדומים" הרי שיש עלייה אבל קטנה מאוד. ברובע ג' יש 144 חולים פעילים, ברובע ז' 169 וברובע ח' 93. בשורה מראש העיר להורים שילדהם בקייטנות.

עיריית אשדוד פרסמה, היום, ראשון, את מספר חולי הקורונה הפעילים באשדוד. מהיממה הקודמת יש עליה של 35 חולים.

41 חולים חדשים הצטרפו לרשימה ביממה הזו. אבל מנגד הדבר מלמד גם על חלק שמבריא. בנוסף ברבעים "האדומים", יש עלייה קטנה מאוד, מה שמלמד כי ברובעים האלה, יש מי שמקפיד. לדוגמא ברובע ח' יש עלייה של חולה אחת פעיל חדש. ברובע ג' יש 144 חולים פעילים, ברובע ז' 169 וברובע ח' 93.

בתוך כך נודע כי ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי הורה על כך שלא ייגבה תשלום מהורים לילדים הרשומים לקייטנות, על ימים בהם שהו הילדים בבידוד. בהתאם להנחיית ראש העיר, הורים לילדים הרשומים לקייטנות ונדרשים לשהות בבידוד, לא יחויבו על התקופה בה שהו הילדים בבידוד וכספם יוחזר, באופן יחסי, על הימים בהם שהו הילדים בבידוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך