ההכנות לעונה הבאה במ.ס אשדוד יעלו מדרגה

לאחר שהקבוצה הבטיחה את הישארותה בליגת העל לעונה נוספת למרות ההפסד 3:2 לכפר-סבא. שחקנים שלא ימשיכו צפויים לקבל הודעה, וכבר יש מגעים עם שחקנים אחרים. המאמן בן שמעון לאחר המשחק: "המטרה שלנו היא להנות עד תום העונה ולא לקבל גולים כאלה, כי זה מרגיז".
(צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד חושבת על העונה הבאה.

לאחר שריקת הסיום ברביעי, במשחק ההפסד 3:2 לכפר-סבא, בו נודע שלמרות ההפסד אשדוד הבטיחה לעצמה עוד עונה, עלו ההכנות מדרגה. כמו שזה נראה מספר שחקנים יקבלו הודעה כי הם לא ממשיכים. בורסת השמות היא לא קטנה, אבל נראה כי כבר בקרוב השחקנים ידעו רשמית. בן שמעון מחפש בלם נוסף לצד הבלם מאוגנדה טימותי אוואני, שימשיך כמו גם סמואל אלאבי, מה שמלמד אולי על מעמדם של הבלמים ניר ברדע ודודי תירם. יתר הזרים לא ברור אם ימשיכו. הקבוצה תחפש גם חלוץ, אם קשר או בלי להישארותו או עזיבתו של דין דוד שמחזור על ידי קבוצות רבות. שובל גוזלן כך נראה לא ימשיך. גם מעמדם של בנצי מושל ונאור עבודי לא ברור.

המאמן רן בן שמעון אמר לאחר המשחק מול כפר-סבא: "אנחנו עושים דברים מדהימים מבחינה התקפית. הגנתית אנחנו מקבלים גולים בקלות, ואת זה צריך לשפר.   יש לנו הרבה חבר'ה צעירים וגם חבר'ה ותיקים וכולם עושים עבודה טובה. אני לא יודע אם נשארנו תיארותית או לא, מרוב תיאוריה כבר הלכתי להוציא רישיון חדש. המטרה שלנו היא להנות עד תום העונה ולא לקבל גולים כאלה, כי זה מרגיז".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך