המשטרה חושדת: דפוס פעולה חוזר של סחיטה באיומים באמצעות הרשת

במשטרת ישראל מתנהלת חקירה בחשד לסחיטה באיומים באמצעות הרשת החברתית, חשודים נעצרו וישונו חשד כי מדובר בתופעה רחבה בה נפלו רבים בפח
האקר

משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות תלונה שהתקבלה על חשד לסחיטה באיומים לפיה צעירה קטינה יצרה קשר עם המתלונן דרך רשת האינטרנט והחלה להתכתב עמו באמצעות הוואצטאפ.

בשלב מסוים החל המתלונן לקבל באמצעות הוואצטאפ הודעות שעליו להעביר סכום כסף לידי החשודים שכן אם לא יעשה זאת שמו ופרטיו יפורסם בפומבי ובהמשך קיבל הודעות מאיימות שאם לא יעביר לידיהם את הכסף יפגעו בחייו ובחיי משפחתו.

מחומרי החקירה עולה החשד כי החשודים פתחו חשבון פיקטיבי, התחזו לקטינה, התכתבו עם המתלונן ובשלב מסויים החלו סוחטים אותו ומאיימים על חייו.

בפעילות מבצעית של בלשי המשטרה בתחילת השבוע נעצרו לחקירה שני חשודים, בשנות ה-30, תושבי מרכז הארץ בחשד לסחיטה באיומים ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בירושלים.

במשטרה מציינים כי במסגרת החקירה עולה החשד כי מדובר בדפוס פעולה של החשודים ונבדק באם ישנם קורבנות נוספים.

כאמור היום, בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בירושלים מעצרו של אחד החשודים הוארך בשנית עד ליום 28.6.2020 ומחר יתקיים דיון בעיניינו של החשוד הנוסף, החקירה נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך