לא רשמי. שער שוויון בדקה ה-90 מנע מאשדוד עוד עונה בליגת העל באופן רשמי.

משחק רב שערים בבלומפילד בין מ.ס אשדוד לבני יהודה, הסתיים בתיקו 3:3. אשדוד הובילה 0:2, בני יהודה חזרה לשיוויון. אשדוד עלתה ליתרון 3:3 וספגה בדקה ה-90 את השוויון שמנע עוד עונה באופן רשמי.
. (צילום: ארכיון. טל אקוקה)

נכון זה מעשי. אבל עדיין לא רשמי. מ.ס  אשדוד יצאה למשחק חוץ בבלומפילד מול בני יהודה, כשהיא יודעת שניצחון ישאיר אותה בליגה, והפסד או תיקו יחייבו אותה לחכות לאחר המשחק ברביעי מול בפר-סבא. זה התחיל ביתרון בין שני שערים לאשדוד, הפך לשיוויון של בני יהודה, ושוב ליתרון של אשדוד ששמטה אותה בדקה ה-90. בסיום 3:3. אשדוד פתחה פער של 7 נקודות מנס ציונה שמתחת לקו האדום, כשנותרו 9 נקודות בקופה.

אחרי 5 דקות הרשת זזה בצד של בני יהודה. דין דוד קיבל כדור מבריהון ועשה מזה מקרוב 0:1. עבור 6 דקות והפעם בריהון שבישל, כבש, לאחר טעות בהגנת בני יהודה – 0:2. טום בן זקן (15) בעט מצוין והכדור הורחק מהקו. אלה היו הרגעים של אשדוד מול צעירי בני יהודה.

בדקה ה-18 בני יהודה חזרה משום מקום למשחק. בהתקפה הראשונה שלה היא כבשה. כדור הוגבה לרחבת אשדוד, החלוץ בן שמעון נשאר לא מכוסה והוא נגח מקרוב פנימה 1:2. יש משחק.

ואם משחק, הרי שאשדוד רצתה לחזור ומהר למשחק הזה. היא הייתה עדיפה לגמרי במחצית הזו, וידעה שהיא שווה יותר. עידן דהן (31) שנכנס מחליף במקום דוד שנפצע, חטף כדור שכבר נראה הולך פנימה, אבל פגש את הקורה של בני יהודה. אותו דהן (37) עם עוד קצת דיוק היה כובש את שער הבכורה שלו. אשדוד ירדה ביתרון שער אחד אבל הייתה שווה לפחות עוד שניים.

בן שמעון.יתכנן עונה נוספת. (צילום: טל אקוקה)

ואיך הולך המשפט? מי שלא מבקיע, סופג. זה מה שקרה במחצית השניה. הגבהה לרחבה (56) ובן שמעון נגח מעל אוואני פנימה 2:2. אשדוד הפסידה יתרון בין שני שערים. בני יהודה כמעט כבשה את השלישי כשכדור של זנטי (69) פגע בקורה לאחר שמשפתי הספיק לגעת ולמנוע שער. אשדוד הלכה לאחור בני יהודה התקרבה לשער של מהפך.

ואיך אמרנו? מי שלא כובש סופג? חמזה מואסי הצעיר, כבש את שער הבכורה שלו בליגת העל. מואסי ניצל טעות בהגנת בני יהודה וכבש את השלישי של אשדוד. 2:3. אבל זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. בדקה ה-90  דור ג'אן כבש בראש את השיוויון 3:3.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, קמהני מונטרי, גיל כהן, טימוטי אוואני, טום בן זקן, רועי גורדנה, רנאן אריאס, מוחמד כנעאן (אלאבי, 46), שלומי אזולאי (אבו עקל, 78), יעקוב בריהון (מואסי, 67), דין דוד (דהאן, 24, בילו, 67)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך