סניף חדש של Bela by Be באשדוד

אורי וטרמן, מנכ"ל רשת Be מסר: "העתיד נמצא בשילוב של מסחר מקוון מוביל ופורץ דרך עם סניפים המייצרים חווית קניה וערך מוסף. ההשקעה בחברת בלה מהווה אבן דרך משמעותית בכניסה לתחום בית המרקחת הדיגיטלי. אני מודה גם לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על התמיכה ועל הרצון לחולל שינוי ומהפכה בתחום זה".
צילום: יח"צ

רשת הפארם Be בניהולו של אורי וטרמן, מרחיבה את פעילותה בתחום שירותי הבריאות ותספק תרופות מרשם עד הבית ללקוחות לאומית שירותי בריאות באמצעות חברת התרופות בלה.

באירוע שהתקיים במעמד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מנכ"ל רשת Be אורי וטרמן  ומנכ"ל בלה, שי אלמוג,  נפתח סניף  של Bela by Be ברחוב רוגוזין 1 באשדוד.

לרשת הפארם Be מבית שופרסל קיימות עוד כ- 4 חנויות בעיר אשדוד: קניון הסיטי-תחנה מרכזית, לב אשדוד, כיכר העצמאות ואסותא .

זוהי החנות החמישית של הרשת ובה ניתן ליהנות מהמבצעים, המחירים המשתלמים והטבות ייחודיות לחברי מועדון שופרסל.

החבירה של רשת הפארם Be מבית שופרסל לחברת התרופות בלה מאפשרת לה להיות החברה הראשונה בישראל שתספק תרופות מרשם עד בית הלקוח, באמצעות הזמנה באינטרנט. כעת נחנך סניף נוסף באשדוד שבאמצעותו לקוחות יוכלו לרכוש תרופות גם בחנות פיזית ולקבל מענה וייעוץ מצד הרוקחים המנוסים של בית המרקחת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך