סידורי הושבה לחתונה: עד כמה זה יעיל? יצאנו לבדוק

בעוד רשימת הצ'ק ליסט של החתונה הולכת ומתארכת, ישנם כמה שירותים חדשניים שבהחלט מקצרים לנו את הזמן, ואפילו חוסכים לנו כסף. יצאנו לבדוק האם שירות סידורי הושבה לחתונה יעיל וחסכני כמו שכולם אומרים. פייר, חזרנו מופתעים.
צילום: יח"צ

דמיינו את החופה המרגשת, האורחים הזילו דמעה במעמד המרגש של "מקודשת, מקודשת", כולם מתחבקים ומחויכים, ואז נכנסים לאולם כדי לתפוס מקום. כאן מתחיל הבלגן הגדול. האורחים מתיישבים סביב השולחנות, נוצרים חורים בדמות כסאות ריקים, חלק מהאורחים עדיין לא ישובים כי לא מצאו מקום, הם פונים למשפחה של החתן והכלה שמנסים לעשות סדר בבלגן, אך לא תמיד הם מצליחים למצוא מענה. ואז פותחים שולחנות רזרבה, על אף שקיימים מקומות באולם, מה שבסופו של דבר עולה לכם הרבה כסף.

מסתבר שאפשר אחרת לגמרי…

המצב השני הוא זהה, רק ללא כל הבלגן. לאחר החופה המרגשת, האורחים מגיעים לאולם וכל אחד יושב במקומו בנוחות, עם בני משפחתו או אנשים ששיבצתם לשולחן מבעוד מועד. למעשה, כל זה קורה בזכות שירות סידורי הושבה לחתונה, שמתחיל הרבה לפני הגעת האורחים, לפחות כמה שבועות לפני החתונה, שבו החברה מסדרת לכם את השולחנות לאירוע עם שירות אישורי הגעה וסידור השולחנות. אבל זה לא נגמר כאן, כיוון שביום האירוע דיילים ודיילות יקבלו בחיוך את האורחים עוד בכניסה, יחלקו להם פתק מעוצב ועליו כתוב את מספר השולחן, כך שהאורחים יקבלו את הפתק וישבו במקומם בנוחות רבה.

רגע, ויש עוד הרבה יתרונות נוספים

אישורי הגעה לחתונה לא מאפשרים לכם רק לעשות סדר בזמן האירוע ולקבל את האורחים בסטייל, אלא מאפשר לכם גם לחסוך אלפי שקלים ביום האירוע ולדאוג שכולם יהיו מרוצים. בואו נראה את היתרונות של השירות:

מנהל אירוע צמוד – מלבד הדיילות המקבלות את האורחים, תקבלו שירות מנהל אירוע שתפקידו לוודא שאין חורים בשולחנות בזמן אמת. לדוגמה, במידה וקיים שולחן באולם שיש בו ארבעה מקומות פנויים והגיעו זוג פלוס שני ילדים, הוא יושיב את האורחים ואפילו ילווה אותם למקומם.

לא תחויבו על כסאות ריקים – כידוע, אולם האירועים מחייב אתכם על פר מנה על כיסאות פנויים, וככל שיהיו יותר כסאות שכאלה, תשלמו יותר ובאופן טבעי יפתחו גם שולחנות רזרבה. על ידי שירות סידורי הושבה לחתונה, תוכלו לוודא שלא יהיו כסאות פנויים, כך שלא תחויבו לריק על מנות. 

טיפול באורחים שלא הגיעו – גם לאחר אישור ההגעה לאירוע, באופן טבעי יהיו אורחים שלא יגיעו מכל מיני סיבות, ומצד שני ייתכן שיגיעו אורחים שלא אישרו הגעה או שלא היו ברשימת המוזמנים. השירות יאפשר לכם ליהנות משקט נפשי ולדעת שיש מישהו שידאג לסדר את העניינים מבלי שתפסידו כסף. 

שילוב טכנולוגיה מתקדמת באירוע – השירות מאפשר לכם להכניס טכנולוגיה מתקדמת לאירוע, לדוגמה לשלוח הודעות  SMS לאורחים כדי להזכיר להם להגיע לאירוע, לשלוח הודעה עם קישור לוויז כדי לנווט לאירוע וגם ברכת תודה אישית לאורחים שהגיעו לאירוע.

אם כך, שירותי סידור הושבה לחתונה בהחלט יעילים לטובת חיסכון כספי ויצירת סדר מופתי באירוע. לצפייה בחבילות האטרקטיביות של חברת 'רזרבה', לחצו כאן >>> 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך