האחים משפתי ובוזגלו יצאו בסוף העונה בעוד כחודש להוציא דרכון פורטוגלי

שוער מ.ס אשדוד ואחיו גיא, בלם הפועל חיפה, יצטרפו לאחים מאור בוזגלו שחקן הפועל ת"א ואלמוג בוזגלו, קשר הפועל חיפה, שרוצים להוציא דרכון בפורטוגל, לאחר שהסתבר להם כי הם יכולים. לאחר מכן הם יוכלו לחפש אולי קבוצה באירופה.
רועי משפתי. שער בדקה ה-90 היה שווה 5 מיליון שקלים. (צילום: טל אקוקה).

שני זוגות של אחים כדורגלנים, אחד מהם הוא שוער מ.ס אשדוד, רועי משפתי, ייצאו יחד בסוף העונה, בעוד כחודש לפורטוגל. הסיבה, הרצון להוציא דרכון פורטוגלי ואיתו אזרחות אירופית שתאפשר להם לחפש אח"כ קבוצה באירופה.

המדובר במשפתי ואחיו גיא משפתי, בלם הפועל חיפה והאחים מאור בוזגלו קשר הפועל ת"א ואלמוג בוזגלו קשר הפועל חיפה. הארבעה החליטו לנסוע יחד מיד עם תום העונה בליגת העל.

הארבעה גילו כי הם זכאים להוציא דרכון כזה בגלל קשרי המשפחה שלהם מהעבר. הם החליטו לא לעשות את זה בארץ, עם סרבול של בירוקרטיה, אלא לנסוע לפורטוגל ושם לפנות למשרד הפנים הפורטוגלי ולחזור עוד השנה עם הדרכון, והאזרחות האירופית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך