קידום אתרים אורגני- למה צריך אותו ולמה הוא כזה חשוב?

היום חשוב שלכל בעל עסק, קטן או גדול, תהיה נוכחות באינטרנט – אך עם כל הכבוד לנוכחות ברשתות החברתיות, אין תחליף לבניית אתר וקידומו בגוגל. למה? ובכן, קודם כל, חשוב מאוד שיהיה לכם נכס דיגיטלי משלכם בו יש לכם 100 אחוז שליטה.
צילום: pixabay

מה עושה מקדם אתרים אורגני ולמה צריך אותו?

היום חשוב שלכל בעל עסק, קטן או גדול, תהיה נוכחות באינטרנט – אך עם כל הכבוד לנוכחות ברשתות החברתיות, אין תחליף לבניית אתר וקידומו בגוגל.

למה? ובכן, קודם כל, חשוב מאוד שיהיה לכם נכס דיגיטלי משלכם בו יש לכם 100 אחוז שליטה.

בעוד האלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם משתנים בתדירות גבוהה, וביום בהיר אחד אתם יכולים לקום בבוקר ולגלות שהעמוד שלכם נמחק חס וחלילה או שלא מגיעה לכם יותר חשיפה אורגנית, בנכס הדיגיטלי אתם אדון לעצמכם-

אתם לא צריכים "טובות" של אף אחד, ולא משנה מה יקרה באינסטגרם, בפייסבוק וביוטיוב – הנכס שלכם ימשיך לעמוד ואנשים יוכלו תמיד להגיע אליו דרך גוגל.

אך בשביל שאנשים אשכרה יחשפו לאתר שלכם, יכנסו אליו ויחליטו לרכוש את שירותכם ולהפוך מגולשים ללקוחות משלמים, אתם צריכים לדאוג לכל הנושא של השיווק וקידום האתר שלכם.

מה זה קידום אתרים אורגני ולמה הוא כזה חשוב?

אז בשעה טובה הקמתם נכס דיגיטלי משלכם (אתר אינטרנט) בעזרת שירותי בונה אתרים, ואתם מוכנים לקבל את הלקוח הראשון שיגיע אליכם דרך גוגל.

אבל המציאות, כמו שאומרים, היא די אחרת, כי כדי לקבל חשיפה בגוגל, אתם צריכים להופיע במיקומים טובים בתוצאות החיפוש, במילים הרלוונטיות לכם כמובן.

וכאן בדיוק נכנס לו שירות קידום אתרים, שמטרתו היא לעשות בדיוק את כל זה:

לחקור את המילים והביטויים שגולשים מחפשים כדי להגיע לעסקים כמו שלכם (מחקר מילות מפתח), כתיבת תוכן מקורי לאתר, אופטימיזציה למנועי חיפוש (בה למעשה המקדם מסביר לגוגל על מה האתר ובאילו מילים כדאי לסרוק את העמודים), שיווק האתר ברשת (בניית קישורים חיצוניים) ועוד.

כמובן שזה על קצה המזלג, ועבודה של מקדם אתרים מקצועי מכילה המון דברים קטנים וגדולים מאחורי הקלעים שהלקוח לא תמיד מודע אליהם-

בין אם זה בניית אסטרטגיה שיווקית, בניית היררכיה נכונה באתר, קישורים פנימיים שנבנים בצורה מקצועית ועוד.

אל תשכחו שבעוד אתם דואגים לקידום האתר שלכם, גם המתחרים שלכם עושים אותו דבר-

לכן זו עבודה שלא נגמרת, גם אם אתם חושבים שהיא הסתיימה כי הגעתם למקום הראשון, אתם לא יכולים לנוח על זרי הדפנה-

עליכם להמשיך לקדם כדי לשמור על המקום שלכם, אחרת אתר אחר שגוגל תראה שהוא יותר עדכני ורלוונטי, יחליף אתכם.

זו בדיוק הסיבה שחשוב לשכור מקדם אתרים פרילנסר מקצועי כמו מתן כהן שידע איך לקדם אתכם ולהביא לכם תוצאות תוך כדי בידול מהמתחרים שלכם.

חשוב גם לזכור שכשמקדמים אתר, עם כל הרצון שלנו שגוגל תאהב את התכנים שלנו, תקדם אותנו ותראה בנו רלוונטיים, לחשוב גם הלקוח.

כי בסופו של דבר, מי שיקנה מאיתנו יהיה אדם אנושי, ולא גוגל.

לכן החוכמה היא לתת ערך מוסף לגולש שמגיע לאתר, לגרום לו להישאר (זה גם מראה לגוגל שהאתר רלוונטי למה שהוא חיפש), להמשיך לדפדף בו ולהתרשם ממנו.

הקידום מביא גולשים לאתר – אבל קידום מקצועי גורם לגולש להפוך גם ללקוח שמוציא את הארנק ומוכן לקנות מכם, וזה המצב אליו אתם רוצים להגיע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך