קידום אתרים

בעידן בו ערוץ החשיפה הדומיננטי ביותר הוא הרשת, חשוב שתמצו את מלוא פוטנציאל הקידום העומד לרשותכם ותעשו הכל במטרה להזניק את העסק שלכם ואת האג'נדה שמאחוריו היישר אל העמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. 
צילום: pixabay

בעידן בו ערוץ החשיפה הדומיננטי ביותר הוא הרשת, חשוב שתמצו את מלוא פוטנציאל הקידום העומד לרשותכם ותעשו הכל במטרה להזניק את העסק שלכם ואת האג'נדה שמאחוריו היישר אל העמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. 

קידום אורגני או ממומן? איך תראו תוצאות הכי מהר שאפשר ומהו מנגנון הפרסום שישרת אתכם באופן המיטבי לאורך זמן? 

קידום ממומן

קידום ממומן, או PPC בעגה המקצועית, מאפשר למקד את החיפוש באופן אופטימלי בהתאם לקהל היעד שלכם, תוך פילוח מעמיק של הנתונים, ולראות תוצאות בטווח המיידי. מעבר לכך, ניתן לשלוט באופן מלא בקמפיין הפרסום ולהגדיר באופן פרטני את אופן הפעולה, את התזמון ואת התקציב הרצוי.

איך עושים את זה בפועל?

  • מקימים חשבון במערכת Google AdWords
  • מגדירים את הקמפיין בהתאם לצרכי המפרסם
  • מגדירים מסגרת תקציב יומית
  • מנהלים את הקמפיין באופן שוטף תוך ביצוע יומיומי של אופטימיזציה 

קידום אתרים אורגני

בהשוואה לקידום אתרים ממומן, קידום אתרים בגוגל בדרך האורגנית הינו יסודי, מעמיק ואיטי יותר, אך, בטווח הארוך, עשוי לספק תוצאות משמעותיות יותר.  

קידום אתרים אורגני מספק את הלידים האיכותיים ביותר ונחשב לערוץ הגלישה האמין ביותר בעיני הלקוחות הפוטנציאליים, הנוטים להסתמך על תוצאותיו. הוא חסכוני, ואם ייעשה בדרך הנכונה, יוכל לקחת אתכם הכי רחוק שאפשר.

איך עושים את זה בפועל?

  • מחקר מילות מפתח מעמיק
  • אופטימיזציה של המבנה והתוכן
  • הגדרת זמני תגובה ומהירות
  • הגדרת קישורים פנימיים ונכנסים
  • התאמה למובייל

מה עדיף?

בכל הנוגע לקידום אתרים בגוגל, אין כמו שילוב של שתי אופציות הקידום במטרה להגיע לתוצאות המקסימליות. מנגד, במידה והתקציב שלכם מוגבל, לרוב הדרך האורגנית תהווה בחירה איכותית יותר, כאשר, בסופו של תהליך, תחזיקו בנכס אינטרנטי משלכם הנהנה מתעבורת לקוחות גבוהה ומאמינות. במקביל, אם הנכם מעוניינים לראות תוצאות באופן מידי, ואם אין בכם די סבלנות לתהליך ארוך ויסודי מהזן האורגני, קידום אתרים בגוגל בדרך הממומנת יהווה את הבחירה הנכונה מבחינתכם.

תנו לנו להעיף את העסק שלכם קדימה!

חברת SEO Rank Services מעמידה לרשותכם נבחרת מומחי קידום מיומנת שמאחוריה ניסיון רב בקידום אתרים במישור הממומן ובמישור האורגני כאחד. על קשת לקוחותינו הנרחבת נמנים מגוון לקוחות, מעסקים קטנים ועד לעסקים גדולים, הנהנים משירות מקצועי, ממוקד, אכפתי ומסור, ומתוצאות ברורות בשטח לכל אורך הדרך.

בשבילנו, קידום אתרים בגוגל הוא לא עוד משימה. אנחנו מאמינים מכל הלב בעסק שלכם, בחזון שמאחוריו ובפוטנציאל החשיפה שלכם ועושים כל מאמץ מקצועי במטרה להביא אתכם לתוצאה המקסימלית אשר תייצר תנועת לקוחות ממוקדת ותוביל את העסק שלכם לצמיחה מתמדת.

לכן, כבר יותר משבע שנים, אנחנו לומדים לעומק כל לקוח, ומתוך שאיפה בלתי מתפשרת להביא אותו לפסגה, מתנהלים בשקיפות, במסירות, באחריות ובנאמנות, לשביעות רצונו המלאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך