נוהגים בשטח בלי לקרוע את הכיס

אשדודים יקרים, אם אתם מעוניינים לקנות רכב חדש ותמיד חלמתם על רכב שטח ופנאי שישמש אתכם לנסיעה גם בכבישי הארץ וגם בשטח, אך תמיד ויתרתם על החלום כי נתקלתם במציאות כלכלית לא פשוטה שעיקרה עלות גבוהה, בוודאי תשמחו לקרוא כי כיום תוכלו להגשים את הפנטזיה שלכם מבלי "לקרוע את הכיס".
צילום: Pixabay

אשדודים יקרים, אם אתם מעוניינים לקנות רכב חדש ותמיד חלמתם על רכב שטח ופנאי שישמש אתכם לנסיעה גם בכבישי הארץ וגם בשטח, אך תמיד ויתרתם על החלום כי נתקלתם במציאות כלכלית לא פשוטה שעיקרה עלות גבוהה, בוודאי תשמחו לקרוא כי כיום תוכלו להגשים את הפנטזיה שלכם מבלי "לקרוע את הכיס". במאמר שלפניכם נציג את אחד מרכבי הפנאי שטח האטרקטיביים ביותר בשוק הרכבים כיום – הדאסטר החדש של חברת דאצ'יה.

כי היום ניתן להרשות לעצמכם – עלות אטרקטיבית

הדבר הראשון והחשוב איתו אנו מתחילים במאמר זה הוא המחיר של הדאסטר, שכן הצעד הראשון של רוב האנשים הוא להחליט האם העלות של הרכב אכן מתאימה לתקציב עליו הם החליטו. ראשית כל, חשוב לדעת שכל חברה רצינית המשווקת רכבים אכן מאפשרת ללקוחותיה אפשרות של חלוקה לתשלומים בכרטיסי אשראי, אך כאשר מדובר על הדאסטר של דאצ'יה חשוב לנו לציין שקיים יתרון של עלות, שכן המחיר של רכב שטח נוח זה הוא אטרקטיבי יותר ממחירם של רכבי פנאי ושטח אחרים בישראל. בנוסף, אם עד היום הכרתם את הדאסטר והתעניינתם, כיום בוודאי תשמחו לדעת שדאצ'יה מציעים לכם דגם משודרג במחיר אטרקטיבי – דגם הדאסטר החדש.

דאסטר החדש – למה הוא כל כך אטרקטיבי?

הדאסטר אטרקטיבי מסיבות רבות ולכן נמנה בפניכם את העיקריות שבהן. דבר ראשון שממנו כמובן אי אפשר להתעלם הוא המחיר. כאן מדובר על מחיר הנע בסביבות ה- 94,000 ₪ לדגם הידני, מחיר שנחשב אטרקטיבי ביותר עבור רכב שטח פנאי. היתרון השני הוא שמדובר על דגם שהצליח לשלב את נוסחת הקסם שהפכה אותו לכה אטרקטיבי בקרב נהגים רבים, נוסחה שעיקרה שילוב של נוחות נסיעה בלתי מתפשרת בכביש וביצועי שטח גבוהים, שני דברים אותם כל אחד מאיתנו מחפש כאשר הוא מחליט לרכוש "רכב שטח עירוני" שישרת אותנו גם בכבישי ישראל וגם בשטח.

כמו כן, אי אפשר להתעלם מהעיצוב החיצוני המשודרג של הדאסטר (ביחס לדגם הקודם), מתא הנוסעים הנוח, מהאפשרות לבחור בדרגת רמת אבזור הכוללת חלונות ומראות חשמליים, דיבורית בלותות' בה ניתן לשלוט מההגה, מערכת בקרת אקלים, הגה כוח חשמלי ועוד. אם כל אלו לא מספקים אתכם תוכלו לבחור בדרגת אבזור מתקדמת ויוקרתית יותר, דרגת ה- פרסטיז' של הדאסטר הכוללת גם מצלמות היקפיות איכותיות, כרטיס מפתח חכם, הנעת KEYLESS וחישוקי אלומיניום איכותיים. בנוסף, הדאסטר הוכיח ביצוע שטח מרשימים והוא אידיאלי למשפחות.

כעת, כל שנותר לכם תושבי אשדוד היקרים הוא להחליט האם אתם מעוניינים להפוך פנטזיה למציאות. בהצלחה!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך