כך תזמינו בעל מקצוע מומלץ לקידוח וניסור בטון

עבודות ניסור וקידוח בטון כבר מזמן הפכו לשירות חיוני כמעט בכל עבודת שיפוץ. לעתים זאת השיטה היחידה שיכולה לספק פתרון מתאים לשלל מקרים שבהם צריך לשבור קיר בטון

לקדוח פתח או אפילו להסיר חלקים שלמים במהירות ובדייקנות. מדובר גם בענף עבודות שיכול להיות יקר למדי ואם כל זה לא מספיק – גם מסוכן.

עומדים להזמין שירותי ניסור או קידוח? לפניכם 6 דרכים שיעזרו לעשות את זה טוב יותר.

מה זה ניסור וקידוח בטון

כדי להבין כיצד לבחור ספק מושלם לעבודות קידוח וניסור מוצלחות, בואו נדבר תחילה על השירות וכיצד הוא מתבצע.

נהוג לחלק את השירות לשניים. מצד אחד יש את הניסור ומצד שני את הקידוח.

ניסור בטון

כפי שניתן לראות במדריך ניסור בטון באתר 'פרו בטון' מדובר בחומר שמשמש לבנייה, שמאופיין בדרגת חוזק מאוד גבוהה ואם מוסיפים לו ברזלים (בטון מזוין) הוא הופך להיות חזק פי כמה.

אין ספק שזהו חומר מושלם לבנייה של מבנים חזקים אך מה עושים כשצריכים לשבור קיר או אפילו רק לפתוח בו פתח? בעוד ששיטות רגילות לשבירה אינן יהיו יעילות בחומר כל כך חזק, עולה הצורך בשיטה שונה שיכולה להתמודד עם האתגר. התשובה מצויה במסורים של בטון אשר מורכבים ממנוע חשמלי שמסובב להב עגול ומשונן במהירות גבוהה.

להב המסור עשוי מסגסוגת מורכבת בשילוב עם פתיתי יהלום שמקנים למסור חוזק יוצא דופן שיכול לנסר בטון כאילו היה עץ. זאת הסיבה אגב שהשירות נקרא בפי רבים ניסור יהלום.

קידוח בטון

קידוח בטון מאוד דומה לניסור מכל הבחינות פרט לכך שבניגוד לחיתוך קווים ישרים, בקידוח בטון אנו קודחים חורים עגולים בקוטר משתנה של 2 צול, 4 צול ואף הרבה יותר.

באילו מקרים צריך לנסר או לקדוח בטון

מגוון המקרים שבהם צריך לנסר או לקדוח בטון רחב מאוד ויכול לכלול עבודות קטנות כמו קידוח חור בתקרה להתקנת קמין ולהגיע עד להריסת מבנים שלמים.

כמובן שמרבית העבודות נמצאות בסקאלה שבין לבין ובדרך כלל תמצאו את שירותי הניסור והקידוח בהתקנת מזגנים, פתיחת חלונות ודלתות בממד או חיתוך של קירות בזמן שיפוצים.

ניסור וקידוח בטון – מחיר

העלויות של ניסור או קידוח בטון נחשבות לגבוהות ביחס לענפי שיפוץ אחרים. הסיבה לכך היא ציוד יקר, צוות עובדים שצריך ללמד ולעתים קרובות גם רישיונות והיתרים לעבודות מיוחדות.

מדובר בעבודות יקרות למדי שהשונות בין הצעות המחיר יכולה להגיע לעשרות אחוזים ובמקרים רבים בלי קשר לאיכות השירות ולטיב העבודה.

הדבר המתבקש שאתם צריכים לעשות כדי להבטיח שלא תשלמו מחירים מופקעים הוא לקבל מספר הצעות מחיר. כמה? 3 הצעות לפחות ובעבודות גדולות אפילו 5.

איך להזמין שירותי ניסור וקידוח בדרך הנכונה?

המלצות – בעל מקצוע מומלץ הוא הכתובת לשירות מקצועי ואמין ומחירים הוגנים. כדאי לחפש המלצות בפלטפורמת גוגל עסקים וברשתות החברתיות. כמה שיש יותר מידע חיובי שמתפזר על פני משך זמן ארוך יותר, כך הסבירות שמצאתם בעל מקצוע מומלץ עולה.

סקר מחירים – כפי שהדגשנו, חשוש לבדוק מספר הצעות מחיר. במקרים מסויימים, בדיקת הצעות יכולה לחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים.

הזמנת חברה קרובה גיאוגרפית – כמו בענפי שיפוץ אחרים, הזמנת בעלי מקצוע שקרובים אליכם יכולה להתברר כזולה יותר.

החתימו את החברה על חוזה – חתימה על חוזה עבודה הוא משהו הכרחי, במיוחד בעבודות גדולות אבל לא רק.

וודאו שההצעה כוללת את פינוי הפסולת – לעתים ההצעה הזולה יכולה להיות הכי יקרה. דוגמה טובה לכך היא התייחסות לפינוי הפסולת לאחר ניסור או קידוח בטון ובעוד שהצעה יקרה תכלול התייחסות מלאה לכך, הצעה זולה יכולה שלא לכלול את עניין הפינוי. תאמו ציפיות וודאו שההצעה כוללת את כל מה שצריך כך שלא יהיו הפתעות.

בדקו אם צריך להזמין מהנדס – עבודות ניסור וקידוח רבות מצריכות תכנון וליווי של קונסטרוקטור. בדקו אם אתם צריכים ואם כן תדאגו להזמין מישהו מתאים.

כותב המדריך: יזהר מאתר Homewiki

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך