טיפאני ג'קסון בעדות מצמררת: "הסרטן חזר לי לריאות ולכבד"

השחקנית האמריקאית שהחלימה מסרטן השד ב-2016, חתמה בתחילת השנה בקבוצת הכדורסל נשים של מכבי בן בנות אשדוד ועשתה קאמבק, אבל חשה חולשה במהלך העונה ושוחררה לפני חודש וחצי לערך. היא חשבה שמדובר בדלקת ריאות, אבל הסתבר לפני כשבועיים כי היא שוב חולה בסרטן בריאות ובכבד. הסיפור המלא בחמישי בעיתון "המגזין אשדוד".
ג'קסון.

הלם במכבי בן בנות אשדוד ובכדורסל הנשים בישראל ובארה"ב. שחקניות הקבוצה שנמצאות בקשר עם טיפאני ג'קסון שחקנית הקבוצה עד לפני כחודש וחצי, סיפרו כי בשיחה איתן היא הודיעה כי לאחר בדיקות בארה"ב היא שוב חולה בסרטן. עיתון המגזין פנה לג'קסון השבוע והאחרונה הודתה: "הסרטן חזר לי לריאות ולכבד".

באוגוסט שנה שעברה הודיעה מכבי בן בנות אשדוד על אחת ההחתמות הכי גדולות של הקיץ, בכדורסל הנשים, אולי הגדולה שבהן. טיפאני ג'קסון, השחקנית הגדולה ביותר, או מהגדולות ביותר ששיחקו בישראל חזרה לקבוצה לאחר עונת פרישה. ההתרגשות אז הייתה בשיאה כי עבור הקבוצה היה מדובר לא פחות מאשר 'סופר סטארית' על הפרקט ומחוצה לו.

עכשיו מסתבר כי זה חזר אליה שוב והפעם אולי בעוצמה חזקה יותר לריאות ולכבד. במהלך העונה הנוכחית דיברו איתה אנשי מכבי בן בנות אשדוד שביקשו ממנה כאמור להיבדק לראות מה קורה לה. מי שדיברו איתה אז מספרים כי היא הכחישה כל קשר למחלה הארורה וטענה כי זה משהו אחר לגמרי. לבסוף החליטו הצדדים להיפרד והיא חזרה לארה"ב לביתה בטקסס. השחקנית החליטה ככל הנראה להיבדק בארצה ואז התגלה כי הסרטן שוב חזר.

ג'קסון שנמצאת בארה"ב, אישרה את הדברים בשיחה עם 'עיתון המגזין":

טיפאני בנות הקבוצה מדברות על כך שהמחלה חזרה. האם זה נכון?

"אכן הסרטן חזר לי לכבד ולריאות"

אנחנו מחזיקים לך כאן אצבעות בישראל את לוחמת אמתית

" אני רוצה להגיד תודה לכל מי שחושב עליי בישראל"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך