'דולפיני אשדוד' בחצי גמר ליגת האלופות

בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה. אשדוד אלופת אירופה פעמיים, תשחק בחצי הגמר מול פוטנזה מאיטליה (שישי, 17.00), לאחר שגברה 3:11 על קבוצת סופיה אלופת בולגריה.
צילום: לב ברימן. מדיה 'דולפיני אשדוד'.

קבוצת 'דולפיני אשדוד' אלופת אירופה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה במילאנו, עלתה לחצי גמר "ליגת האלופות" שזה למעשה גביע אירופה. אשדוד ניצחה עד כה בכל משחיקה. היום, חמישי היא גברה בתוצאה 3:11 על אלופת בולגריה, סופיה ותפגוש בחצי הגמר, בשישי (17.00) את פוטנזה מאיטליה למשחק חצי הגמר.

אשדוד רוצה להביא את התואר בפעם השלישית ברציפות. הקבוצה מאיטליה נחשבת לקבוצה טובה מאוד והסיכויים הם חמישים אחוזים לכל קבוצה. אשדוד מקווה שמחר תחגוג עלייה לגמר.

היו"ר יעקב אולילא" "עלינו לשמינית גמר בבית A מהמקום הראשון לאחר ניצחון על ויטרי הצרפתית בתוצאה של 3:10 (צמדים של אולג,מאיר וחן,ניקולאי,דניס,ולדי ואיסקו). ברבע הגמר עברנו את סופיה הבולגרית שהיא אלופת בולגריה.  המטרה של הקבוצה שלנו היא להביא את האליפות שלישית ברצף ולהשוות את השיא ששייך לקבוצת ספרדית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך