האטרקציה הנכונה לאירוע בלתי נשכח

ימי הולדת, ימי צוות, סוף שנת הלימודים, כל אלו ואירועים חגיגיים מסוגים נוספים שוברים את שגרת החיים ומשמשים לנו אתנחתא חשובה ברצף המחויבויות השוחק. על מנת שהימים המיוחדים לא יהפכו שגרתיים, אנחנו מוצאים את עצמנו בחיפוש אחרי משהו קצת אחר, כזה שבזכותו האירוע יהיה מהנה, מוצלח ובלתי נשכח מכל הסיבות הנכונות. אך לא כל חגיגה היא דומה לחברתה - ומה שישמח כיתת ילדים בחטיבת הביניים, כנראה לא יתאים לצוות הייטקיסטים המציינים סיום מוצלח לפרויקט חשוב. השאיפה תהיה כמובן לבחור את האטרקציות הנכונות, בלי להתפשר על איכות ובטיחות. לכן ריכזנו כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים לחפש אטרקציות לאירועים.

הבטיחות לפני הכול

עולם המתקנים לאירועים רק הולך ומתפתח ומציע עוד ועוד אפשרויות לאטרקציות שיכולות בהחלט להפוך כל אירוע לחגיגה. על מנת שנוכל לשמוח בראש שקט, חשוב לוודא שספק האטרקציות מציב דגש רב על בטיחות. חשוב לוודא שהמתקנים מבוטחים ועברו בדיקה ואישור של מהנדס בטיחות. אירוע בטוח מתחיל בנהלי בטיחות לצוות המפעילים – ובמידת הצורך גם ליווי של עובדים מיומנים לאורך האירוע. 

טרנדים ואטרקציות בעולם האירועים

ימי הולדת בהם כיכבו פיתה עם חומוס חתוכה לרבעים וטייפ שמנגן קלטת שירי ילדים הם חלק בלתי נפרד מזיכרונות הילדות שלנו. מאז עברו כמה שנים טובות. את הטייפ העברנו למוזאון, או לפחות למחסן ולצד מגש הפיתות בשולחן הכיבוד נמצא גם נקניקיות ו-וופל בלגי. אך לא רק בתחום האוכל והמוזיקה יש חידושים – ומדי שנה צצות אטרקציות חדשות שהופכות אירועים מעט נדושים – לחדישים, מפתיעים ושונים ממה שחווינו בעבר.

אם עוקבים אחרי הטרנדים החמים, הרי שכל בר מצווה יכולה להפוך להפקה מושקעת ואילו האורחים יכולים ליהנות ממתקנים, מתנפחים, דוכני מזון וציוד שיהפוך כל אירוע >> ללהיט מדובר.

חשוב לקרוא את הקהל ואת השטח

מהם גילאי המשתתפים? האם האירוע יערך באולם סגור או בשטח הפתוח? מה צפוי להיות מזג האוויר? כל אלו הן שאלות שכדאי שנשאל את עצמנו לפני שנבחר אילו אטרקציות להציע במסגרת האירוע. מסיבה קייצית באוויר הפתוח תאפשר לנו לשלב מתנפחים עם מים שיצננו את המשתתפים בלי לצנן את האווירה. חגיגה באולם תרוויח מתוספת של שולחנות משחק אשר יתאימו לטווח גילאים רחב, יעודדו שיתוף פעולה ויספקו ערך מוסף לזמן המשותף.

אירוע מוצלח הוא אירוע עדכני

טרנדים משתנים, התאמה נכונה למשתתפים ולתנאי השטח, איתור ובדיקת ספקים, כל אלו נשמעים כמו עבודה רבה ורוויה בפרטים קטנים. אך בידיים הנכונות, הפקת אירוע יכולה להפוך ממטלה להנאה. גם אם אתם צריכים להתחיל לתכנן הכל מאפס וגם אם אתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים, חברת הפקות מקצועית עם ניסיון בהפקת אירועים ועבודה עם ילדים ונוער, תספק לכם מעטפת שירותים מלאה, כולל השכרת הציוד וגם עזרה בבחירתו.

בין אם מדובר על מתנפחים להשכרה בדרום ובין אם מדובר על בר מצווה במרכז או הפקת מסיבת סוף שנה בצפון – אל תהססו, פשוט פנו למומחים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך