פעוטה כבת 8 חודשים נכוותה כשמרק רותח נשפך עליה

יעקב ישראל מזוז חובש באיחוד הצלה סיפר "הענקנו סיוע ראשוני לפעוטה שנכוותה כתוצאה ממרק רותח שנשפך עליה. לאחר הסיוע הראשוני היא פונתה לבית החולים אסותא כשמצבה מוגדר בינוני". ממד"א נמסר: "בשעה 13:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פעוטה שנכוותה ממים רותחים בבית באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד פעוטה כבת 8 חודשים במצב בינוני עם כוויות בפלג גופה העליון".
צילום ארכיון: דניאל תיעוד מבצעי מד"א

מקרה קשה אירע היום, שישי, באשדוד כשפעוטה בת 8 חודשים נכוותה בביתה. היא פונתה לבית החולים במצב בינוני.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז דרום נמסר: פעוטה בת שמונה חדשים נכוותה ממרק רותח בביתה באשדוד. יעקב ישראל מזוז חובש באיחוד הצלה סיפר "הענקנו סיוע ראשוני לפעוטה שנכוותה כתוצאה ממרק רותח שנשפך עליה. לאחר הסיוע הראשוני היא פונתה לבית החולים אסותא כשמצבה מוגדר בינוני".

ממד"א נמסר: "בשעה 13:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פעוטה שנכוותה ממים רותחים בבית באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד פעוטה כבת 8 חודשים במצב בינוני עם כוויות בפלג גופה העליון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך