כוכבת עולה: אנה זק ממריאה

אנה זק האשדודית רק בת 15 וכבר יש לה 900,000 עוקבים מכל רחבי העולם, היא מדגמנת לחברות אופנה ומשחקת בערוץ הילדים. הכירו את הכוכבת העולה.
כוכבת עולה: אנה זק ממריאה

אנה זק האשדודית היא רק בת 15 וכבר מתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מ-340,000 עוקבים.
היא עלתה לארץ רק לפני 6 שנים, בהיותה בת 9, מסוצ'י שברוסיה, בלי שידעה לדבר בעברית ומבלי שהכירה אף אחד בעיר. היא מספרת שחוותה לא מעט קשיי קליטה עם עלייתה ארצה, אך נראה שהכניסה שלה לתחום התקשורת הפכה את הנחיתה לרכה יותר.

שם משפחתה של אנה במקור הוא קוזניקוב אך 'זק' נבחר כשם במה קצר וקליט. היא מתנשאת לגובה 1.77 ובעלת עיניים כחולות ושיער שטני-בלונדיני.

לפני כשנתיים נבחרה על ידי מלהקי ערוץ הילדים להשתתף בתוכנית "הבנים והבנות" ושם בעצם החלה להתפרסם.

מאז, הספיקה להוביל קמפיין עולמי של מותג הסרת השיער veet, השתתפה בקמפיין של שוקו יטבתה, לקחה חלק בקמפיין של מותג הקוסמטיקה "סקין גירל" שעלה ברחבי אמריקה ואירופה, נבחרה להוביל את קמפיין הנוער של רשת נעלי scoop ועוד.

צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם

אבל גולת הכותרת סביב זק כיום היא כמות העוקבים שיש לה באפליקציה musical.ly, אם עברתם את גיל התיכון לא בטוח שכבר נחשפתם ללהיט הענק בקרב גילאי 9-16 בעיקר באמריקה, זוהי מעין רשת חברתית מוסיקלית, באמצעותה כל אנונימי יכול לשיר בקולם של הכוכבים הגדולים, על ידי ליפסינג (הזזת השפתיים לפי קצב השיר) ותנועות מקוריות.
אנה האשדודית היא אחת מהכוכבות הגדולות באפליקציה המצליחה, עם למעלה מ-900,000 עוקבים מכל רחבי העולם שרואים אותה כמעט בכל יום 'שרה' ורוקדת לצלילי להיט אחר.

ההצלחה של אנה, תלמידת כיתה ט' במקיף ח', ברשתות החברתיות כמובן ממנפת אותה להצלחה בחזיתות נוספות ולהכנסה מכובדת במיוחד. בימים אלו היא מככבת כפרזנטורית של ליין הנערות של אופנת Adika המצליחה.
על פי תחקיר ששודר בערב טוב עם גיא פינס, היא מצטלמת 3 פעמים בחודש עם בגדי החברה, מעלה לרשתות החברתיות ומשתכרת ב-6,000 ש"ח לחודש. על כל סלפי מסחרי שהיא מעלה לאינסטגרם היא מקבלת 1,000 שקלים ועל צילומי סטודיו היא גובה כבר 2,000 שקלים. סיבוב בפרופיל שלה עם חשבון פשוט מראה כי לחודש אחד היא מכניסה לפחות 10,000 ש"ח. כשמעבר לפרסומים השווים הכנסה כספית, היא מפרסמת גם לא מעט מותגים המפנקים אותה במתנות והטבות יקרות. ללא ספק הישג מרשים לילדה בגילה.

אנה זק. צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך