נובמבר 2020

ניצחון רביעי בחמישה מחזורים.

ובמקום השלישי…

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נמצאת במקום השלישי לאחר 5 מחזורים. היום, שני, היא גברה על דימונה בחוץ 23:30

קרא עוד »
989

איך לעבור את חג החנוכה בלי לעלות במשקל

חגיגות החנוכה והשנה האזרחית החדשה יהיו מעט שונות השנה, גם בחג החנוכה הקרוב, ספק אם נוכל להתכנס עם המשפחה כמו בשנים קודמות או לחגוג עם חברים במסיבות סוף שנה סוערות. ועדיין, אוכל וארוחות משפחתיות מהווים חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית

קרא עוד »
לנגהאנס. (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד).

גאבור לנגהאנס חזר לישראל

לאחר חצי שנה, בגלל עניינים משפחתיים אישיים, חזר הזר הגרמני המצוין של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לישראל. הוא ייכנס לבידוד ויחזור במחזור השמיני.

קרא עוד »
משחק כדורסל

שני של כדורסל אשדודי

המחזור השביעי בליגה הלאומית בכדורסל ייצא בשני לדרך עם המשחק המרכזי, שישודר בערוץ הספורט, בין מכבי אשדוד להפועל 'שמיר אופטיקה' גליל עליון. קבוצת הנשים, מכבי בן בנות אשדוד תשחק במסגרת המחזור הראשון בליגת העל, בהרצליה (19.00).

קרא עוד »
eb2e992e-d005-4291-90fb-2c8aad2b882b

בית המשפט קיבל את הצעת הפשרה: פרויקט 'רובע פארק לכיש' יוצא לדרך

ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר: "פרויקט הדגל של הסכם הגג בפארק לכיש, עליו חלמנו יחד עם צעירי העיר, יוצא לדרך אחרי פעילות אינטנסיבית ומאבק עיקש שהובלתי בשנים האחרונות". בית המשפט העליון אישר היום את תוכנית פרויקט הדיור לצעירים ואת קרית הספורט ברובע פארק לכיש.

קרא עוד »

רק שני מאושפזים במחלקת הקורונה באסותא אשדוד

בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד נמשכת הירידה במספר מטופלי נגיף הקורונה, ומספרם עומד הבוקר על שניים. ד"ר אסף פרץ מנהל מחלקת הקורונה בביה"ח: "מגמת הירידה במספר חולי הקורונה בביה"ח נמשכת, ומדובר על מגמה חיובית ומעודד".

קרא עוד »

"אני מתגעגע אליו. זה בכל זאת הילד הקטן שלי"

אבי דאי, מלווה כבר 20 שנה את בנו אלון דאי, 29, נהג המרוצים מאשדוד, פעמיים אלוף סבב "הנסקאר" האירופי. השנה לראשונה בגלל הקורונה הוא לא יכול ללוות את בן הזקונים שלו, שנמצא כבר 8 חודשים באירופה מאחר ואינו יכול לחזור ארצה בגלל התחרות ואיסורי הקורונה. אבי: "הייתי איתו בכל מקום בעולם. אין תחרות אחת שלא הייתי ב-20 השנים הללו. מחכה לו שיחזור, עם טבעת האליפות".

קרא עוד »
תמונה של תפיליון שקיבל במתנה תושב אשדוד

אם חד הורית שלא תערוך לבנה בר מצווה, מבקשת לפחות תפילין

ג' אם חד הורית לתשעה ילדים קטינים מאזור ו', לא יכולה להרשות לעצמה לערוך לו בר מצווה מאחר והיא חיה על קצבת הביטוח הלאומי. הילד מצדו רוצה מאוד בר מצווה כמו כל ילד בגילו. אבל מסתבר שהוא לא יזכה אפילו לעלות לתורה שכן האם מנסה להשיג לו לפחות תפילין, אבל גם את זה היא לא יכולה לעשות כי אין לה כסף לרכישתם. האם מקווה שעד פברואר, אז תערך חגיגת בר המצווה, היא תמצא פתרון. למעוניינים לעזור – איציק איטח: 0503884898

קרא עוד »

"כשאתה מציל חיים של מישהו זה שווה הכל"

ד"ר איתי זוארץ הוא מנהל שירות הטראומה בבית החולים אסותא אשדוד. במילים פשוטות הוא זה שאחראי על מי שמגיע לבית החולים עם פציעות בגוף, מחתכים, שברים, תאונות, דקירות יריות ומה לא. ד"ר איתי וצוותי הטראומה, מקבלים כ-16-18 אלף מקרי טראומה בשנה! רק לפני מספר חודשים הוא הציל את אשר מסעוד ביטון שנפגע מרקטה שנורתה מעזה לאשדוד, ובהצלתו מנע אולי מישראל להגיב בצורה קשה ואולי פרץ הסלמה באזור. לאחרונה הוא חש בגל של פציעות שמקורן במקרים פלילים בעיר. ד"ר זוארץ: "אני חי חיים מרתקים אני נהנה מהעבודה שלי". ויש לו גם מסר חד: "אנשים נפגעים לפעמים בגלל טמטום, בגלל חוסר מחשבה"

קרא עוד »
חכם סידי.

זמן כניסת שבת

תשאלו כל אחד שחי לבד, הבעיה היחידה שלו היא בשבת. חוץ מזה לא מעניין אותו שום יום בשבוע, נהפוכו. אבל לכל שבת יש מוצאי שבת…זה עדיף אגב מלהישאר בשבת עם מישהו שאתם לא רוצים…ומזל שיש אלוהים….

קרא עוד »
index

בדיקות קורונה בסוף השבוע

הבדיקות ייערכו בחניון המשכן לאומנויות הבמה. התחנה תקיים בדיקות 'וואק אין' לבאים ברגל ו'דרייב אין' לבאים ברכב כדלקמן:  ביום שישי, בין השעות 09:00-14:00, וביום שבת בין השעות: 14:00-20:00. הכניסה ברכב מרחוב דרך ארץ 1 בלבד.

קרא עוד »

יו"ר ומנכ"ל הנמל נמצאים בדובאי לפגישה בנושא שיתוף פעולה בתחום הספנות

השיתוף הוא עם חברת DP World. יו"ר נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור, ומנכ"ל אשדוד, שיקו זאנה נמצאים בפגישה בנמל ג'בל עלי בדובאי. מהנמל נמסר: "אנו מתרגשים לקראת שיתוף הפעולה עם החברה מאיחוד האמירויות".

קרא עוד »