ספטמבר 2020

צילום: איגוד הכדוריד

אורי גז מקבוצת הכדוריד של אשדוד יצא "לפרוייקט פורטוגל"

הפרויקט של נבחרת הנוער, שעובר אחרי 4 שנים מגרמניה לפורטוגל, יתקיים עד ה-10 בדצמבר. הנבחרת תלווה בפורטוגל על ידי אנשי מקצוע מקומיים בכירים. בתקופה זו הנבחרת גם תקיים את ההכנה לקראת אליפות אירופה עד גיל 18, שמתכוננת להתקיים בינואר.

קרא עוד »
3242342342342423423

לנפוש בהרצליה – קרוב למרכז עם אינספור אטרקציות

מתכננים את החופשה הבאה שלכם? אילת? אולי טבריה? עצרו הכל, וסעו להרצליה! הרצליה היא עיר במרכז הארץ שמגישה לנו על מגש של זהב את כל החלקים לחופשה מושלמת. החל מנופים וחופים ועד למסעדות יוקרה, בתי מלון ואטרקציות שונות.

קרא עוד »
קרדיט תמונות FREEPIK

מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות ברמות הכי גבוהות

כמה עוד תמשיכו לחפש אחר מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות בצפון? אין ספק, יש מגוון רב והיצע לא מבוטל בעליל. אבל האם כל המלונות האלו יחפפו למה שאתם מצפים מהנופש שלכם? מגזין חשיפה לגולן מסביר לנו: מדוע כל כך חשוב לדייק בבחירת מלון בוטיק ב-2020?

קרא עוד »
pv8dm43z

כמה אתם שווים? כך תבצעו מחקר שכר בהייטק

אחד הכלים היעילים והטובים ביותר לדעת מהו השכר המגיע לכם בענף ההייטק, הוא באמצעות סקר שכר. טבלאות השכר מפורסמות מדי שנה על ידי חברות ההשמה בתחום, אתרי אינטרנט כלכליים, חברות המעניקות שירותי ייעוץ מקצועי, אאוטסורסינג ועוד.

קרא עוד »
בן סימון.

אורי בן סימון מנכ"לה ומנהלה המקצועי של קבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד לא רוצה לקחת אחריות על השחקניות הזרות שיגיעו לארץ מתוך החשש שאולי יידבקו בקורונה. דניאל אדמס שחקנית הקבוצה חוששת להגיע לארץ בגלל אחוזי ההידבקות הגדולים בישראל. בלי קשר לכל זה, אולי הליגה תושבת אם לא יועבר הכסף שהמנהלת דורשת בסכום של 12 מיליון שקל. אל תבנו על ה-26.10 תאריך פתיחת הליגה המתוכנן.

קרא עוד »
unnamed

"חשבתי שאמות על ההר הזה. אבל ההשגחה העליונה הצילה אותי"

אבי (אלברט) שריקי מאשדוד היה בין הלוחמים שקיבלו את הפקודה לכבוש מחדש את החרמון במלחמת יום הכיפורים בשנת 1973. לדבריו הוא ניצל בזכות התערבות האל וקדושתו של רבי שמעון בר יוחאי, שאת שמו נשא בתופת בזמן הקרב העקוב מדם. אלברט שריקי: " לידי היום אנשים שמתו מכדורי הסורים, החברים הטובים ביותר שלי. חשבתי שאגם אני אמות, ואז הסתכלתי על הר מירון באופק וביקשתי מרבי שמעון בר יוחאי שיציל אותנו. באותו הרגע שאמרתי את שמו, הסורים הרימו ידיים". במקביל הוא מנהל "קרב" אחר, הוא נלחם לקבלת הכרה של נכה צה"ל כהלום קרב. 15 שנה בהן הוא מרגיש שמתנערים ממנו".

קרא עוד »
IMG-20180308-WA0105-e1521121917387

ליגת העל לנשים בכדורסל נדחתה בחודש

זאת בעקבות הודעת ממשלת ישראל והנחיות חדשות מחמירות להידוק הסגר בשל משבר הקורונה. הילה קניסטר בר דוד, יו"ר המנהלת אמרה: "מתוך אחריות מלאה לבריאות השחקניות הישראליות והשחקניות הזרות ומשפחותיהם".

קרא עוד »