אוגוסט 2020

118654616_2701365506781260_9147978003827254296_o

עופר ורטה חתם באדומים אשדוד

ורטה: "מאוד נרגש לחתום פה, שמעתי על הקהל הרבה דברים טובים ואני שמח להיות חלק מהקבוצה כאשר המטרה החשובה מבחינתנו זה לעלות ליגה". שיחק בעבר במ.ס אשדוד, הפועל ת"א, בית"ר ירושלים, נצרת עילית והפועל ר"ג.

קרא עוד »
הקלדה

השפעת הדיגיטציה על עולם הביטוח

הדיגיטציה נכנסה לכל תחום בחיינו ולאחרונה, גם לעולם הביטוח. הזמנת ביטוח רכב או דירה נעשים בלחיצת כפתור, הם כבר לא בגדר פיקציה. העתיד כבר כאן והוא מדויק מאי פעם – FINTECH  (טכנולוגיה פיננסית) נותנת מענה מידי וקל בתחום הפיננסים, החל מבנקים ללא פקידים וסניפים, וכלה בהזמנה פוליסה פיננסית ללא נציגים וסוכנים.

קרא עוד »

"גם הקורונה לא תעצור אותנו מלהגיע לאומן בראש השנה"

בשל נגיף הקרונה, חגיגות ראש השנה באומן יתקיימו אם בכלל במתכונת מאוד מצומצמת, מה שצפוי להשאיר רבבות ישראלים בארץ, למרות הגבלות הקורונה, אלפי ישראלים מתכננים להגיע לקבר רבי נחמן באומן בכל מחיר. אחד מהנוסעים: "לא הקורונה ולא הממשלה יעצרו אותי מלהגיע לקבר של רבי נחמן הראש השנה"

קרא עוד »
צילום:freepik

בדק בית לדירות קבלן באשדוד

יש אנשים הסבורים כי בדק בית נדרש רק ברכישת דירות מיד שנייה, אך האמת רחוקה מכך. למעשה יש לבצע בדק בית לדירות בלן באשדוד, בבני ברק, בתל אביב או בכל מקום אחר

קרא עוד »
אזולאי מול שחקני קרית-שמונה. (צילום: טוטו פוטו).

העונה חזרה הנקודות עוד לא

מ.ס אשדוד נוצחה בביתה במחזור הראשון על ידי קרית-שמונה, במשחק שבו הייתה טובה יותר. שתי מתפרצות במחצית השנייה של יוג'ין אנסה ולוסיו, סגרו את סיפור המשחק, אשדוד 0 קרית-שמונה 2.

קרא עוד »
FREEPIK

איך מטפלים בשיניים בתקופת הקורונה

הקורונה תפסה אותנו לא מוכנים בהרבה תחומים: עבודה, לימודים, בילויים והשגרה היום יומית הכללית. אבל זה עוד לא הכול. הקורונה גם השפיעה רבות על הבריאות שלנו, ובין השאר גם על בריאות השיניים.

קרא עוד »
משטרת תנועה בלילה

אדם נדקר באורח קשה בקטטה ברובע ב' באשדוד

המשטרה חוקרת נסיבות אירוע קטטה באשדוד, לפנות בוקר ברחוב רמב"ם, במהלכה נדקר ונפצע קשה גבר בשנות השלושים לחייו, נתין סודן. נעצרו 2 חשודים אף הם נתיני סודן. הם יובאו במוצ"ש בפני בית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרם.

קרא עוד »
רוצה להחזיר את התואר. דאי.

אלון דאי: "מקווה לחזור לארץ עם טבעת אליפות שלישית"

אלון דאי, נהג המרוצים מאשדוד נאלץ לעבור לגור בשלושת החודשים הקרובים בבלגיה בגלל הקורונה. ליגת המרוצים "נסקאר אירופה" תפתח בספטמבר והוא, שנחשב לאחד מהטובים בסבב בליגה הזו, לא יכול לנסוע הלוך ושבוע בלי בידוד של שבועיים. דאי לעיתון ה'מגזין אשדוד': " מקווה שהכל יזרום וילך חלק ושאחזור לארץ בדצמבר עם טבעת אליפות שלישית

קרא עוד »

"לא שיחקתי עם בובות שיחקתי עם שופלים"

עד לפני חודש הייתה מייזי אשוש ממושב תלמים, האישה היחידה שמנהלת מפעל למחזור פסולת בניין, שממוקם באשדוד, האמא אמא של המקצועות הגברים. מי ששימשה מנהלת מפעל וסמנכ"לית שיווק מכירות ומחזרה עד לפני כחודש כל יום בין 3-4 טון פסולת בניין, בוחנת עכשיו את האפשרויות שלה לעתיד….באותו הענף. מה לילדה יחפה ממושב ולמקצוע הזה? ומה היא אומרת על היותה האישה היחידה בענף, מה היא חושבת על הגברים ובעיקר על נשים….וארגוני נשים, שכנראה לא כל כך יאהבו את דבריה. רמז: "היום אי אפשר להחמיא לאישה בלי שזה נחשב הטרדה". ראיון עם גברת "הברזל", של הבניין.. אבל הכי יפה שראיתם….

קרא עוד »
חכם סידי.

הנה זה בא

יאללה הגיע הזמן. איפפפפ כמה אפשר היה לחכות. הכדורגל חוזר בשבת. הקורונה הרגה אותנו כבר והכדורגל זו תרופה חלקית למשוגעים לדבר. יאללה נפגשים במגרש…בעצם עוד לא. אבל גם זה יקרה. והמספר הנוסף… הפעם תבחרו אתם.

קרא עוד »
משה טובול זוכה לחזור לים שהוא אוהב.

"התגעגעתי לים"

כבר 10 שנים משה טובול בן 79 מוותיקי העיר, פנסיונר של הנמל שם עבד 50 שנים, לא היה בים. תוכנית "מנגישים ומגשימים לך את הים" של עיריית אשדוד הגשימה לו את החלום שלו.

קרא עוד »
123123

הכירו את הרכב החשמלי הראשון של עיריית אשדוד

במכרז הרכבים החשמליים שפרסמה עיריית אשדוד זכו חברת אוריון מוביליטי וחברת קרסו מוטורס, הרכב החשמלי הראשון, כבר התקבל בעירייה ונמצא בהרצה ובמקביל הותקנו עמדות טעינה בחניון העירייה, עיריית אשדוד: "המטרה שלנו היא החלפת כל צי הרכב התפעולי למכוניות חשמליות ידידותיות לסביבה"

קרא עוד »
הנער שהתחשמל אתמול למוות: גיא שטיינפאייר

הורי גיא שטיינפאייר ז"ל שהתחשמל למוות על גג בניין תובעים מיליונים

הוריו של גיא שטיינפאייר ז"ל בן 14 מאשדוד שהתחשמל למוות על גג בניין בן 20 קומות, תובעים מיליוני שקלים מהיזם, ועד הבית, חברת האחזקות, חברת החשמל והמשטרה * כך עולה מתביעה שהגישו באמצעות עו"ד דותן לינדנברג לבית משפט המחוזי מרכז

קרא עוד »
Depositphotos_349567828_xl-2015

רובע י"ג הפך "לירוק"

לפי הדו"ח היומי של עיריית אשדוד של חולי קורונה מאומתים בעיר, הרי שרובע י"ג ורובע המע"ר, שכבר היה כזה, הם רובעים "ירוקים" (פחות מאדם אחד לכל 1000 איש). רובעים ג', ו', ז' ו-י"ז הם "אדומים".

קרא עוד »
457890-

ד"ר יחיאל לסרי: "תלמידי כיתות ה׳ – י״ב ילמדו עד ארבעה ימים בשבוע"

זאת בשונה ממתווה משרד החינוך. ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי ערך במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ״א. ד"ר לסרי: "נערכנו כבר במהלך שנת הלימודים תש״ף לקראת פתיחת שנת הלימודים הנוכחית".

קרא עוד »