יולי 2020

נוער מ.ס אשדוד. צילום: טוטו פוטו.

ליגות הילדים והנוער ייפתחו העונה

זאת חרף המגבלות הקיימות על פעילות ילדים ונוער בענפי הספורט השונים. ההודעה הרשמית הגיעה ממשרד הספורט להתאחדות לכדורגל. אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אני מברך על הבשורות החיוביות בתקופה בה אנו עושים מאמצים אדירים להבטיח עד כמה שניתן פעילות מלאה בכלל הליגות".

קרא עוד »
שמעון בן שמעון והתיקים שחילק בשנה שעברה.

"השנה כמות המבקשים לילקוט לילדיהם עלתה בכמה מאות. בלי עזרה לא נוכל לדאוג לכולם"

שמעון בן שמעון, מנה"ל גמ"ח 'חסדי מאור מאיר', חושש שהשנה לא יעמוד בכמות הבקשות לילקוטים וציוד לבית הספר. בשנה שעברה חילק כ-300 ערכות והשנה ברור לו שיצטרכו לפחות 500. בן שמעון: "השנה יש המון בקשות לעזרה של הציוד בגלל המצב של הקורונה".

קרא עוד »
Depositphotos_180449608_xl-2015 (1)

מיזם "מתמטיטק" – מכינת קיץ חינמית ומקוונת

מרכז השלטון המקומי וקרן טראמפ מובילים מיזם ייחודי של מכינת קיץ שתחזק את שימושי המתמטיקה בקרב תלמידים בוגרי כיתה ט' ובכך תעודד אותם לבחור בחמש יחידות לימוד במתמטיקה.המכינה מוענקת בחינם ומועברת באופן מקוון, ממנה ייהנו עד ל-1,000 תלמידים במחזור

קרא עוד »
park

המהפך של פארק רובע י"ג

מיזם "מייקאובר פארק רובע י"ג" לשיפוץ ושדרוג הפארק, יצא לדרך ביוזמת קרן צ'וקלר-לוינמן, סטודנטית לעבודה סוציאלית באוניברסיטת אריאל, הפעילה בתוכנית 2020 המיוחדת.
כ-20 סטודנטים השתתפו בעבודות השיפוץ שכללו צביעה, ניקוי, הצללה, הצבת משחקים, ציורים ועוד.תושבי השכונה: "תודה לכל מי שנטל חלק במיזם המרגש הזה"

קרא עוד »
אבי מימין ואלון דאי. מגיל 10 מלווה את הבן.

לראשונה מזה 18 שנה! אבי דאי לא ילווה את בנו נהג המירוצים, אלון דאי

אלון דאי נהג המירוצים האשדודי, יצא אתמול לבולגריה, משם לגרמניה למחנה אימון ומשם לאיטליה לתחרות הראשונה בעונת המירוצים של סבב 'נסקאר אירופה'. מי שלא ילווה אותו לראשונה מאז היה ילד, הוא אביו אבי דאי, שייאלץ בגלל הגבלות הקורונה להישאר בישראל. אבי דאי: "מגיל 10 אני מלווה אותו. מסתבר שלא רק אצלנו יש כאוס, אלא בכל ארצות אירופה".

קרא עוד »

עו"ד מרק גלר: "יש התעוררות בהתחדשות העירונית בגלל הסוגיה של התמ"א 38"

עו"ד מרק גלר, ממשרד עורכי הדין גלר & נחמיאס באשדוד, מציין שאומנם יש ירידה קלה במחירי הנדל"ן בגלל משבר הקורונה, אולם הירידה הזו תתאזן מהר מאוד ותקבל טוויסט בעתיד הלא רחוק: "אני בטוח למדי שהמחירים יעלו. בסוף, כולם צריכים לגור איפשהו"

קרא עוד »
תמונה:freepik

צריכה נבונה של CBD

בשנים האחרונות גדלה המודעות ליתרונותיו של צמח הקנאביס והאפשרויות הגלומות בו. אם בתחילת המאה ה- 20 אנחנו מדברים על מגמה של איסור גורף על השימוש בקאנביס

קרא עוד »
ניר לפני.

ניתוח קיצור קיבה באסותא הציל את חייו של אדם ששקל מעל 170 ק"ג

ניר כזום סבל מהשמנת יתר שסיכנה את חייו. הוא סורב לניתוח קיצור קיבה ע"י בתי החולים הגדולים – באסותא אשדוד נרתמו, ניתחו והצילו את חייו. הוא שוקל כיום 30 ק"ג פחות. פרופסור קיידר: "הניתוח עבר בהצלחה ולאחר החלמה ניר שוחרר לביתו. שמחתי לשמוע שעם הירידה במשקל חל גם שיפור רפואי משמעותי במצבו".

קרא עוד »
אפרים שומר.

המציל המיתולוגי הציל בשני מקרים שונים לפנות בוקר, שלושה אנשים מטביעה.

הבוקר, שלישי, הגיע אפרים שומר לחוף מי עמי. שני מתרחצים נסחפו לבור במים והוא סייע להם לצאת מאזור הסכנה. כעבור 45 דקות שני צעירים, בגילאי 25-30, נסחפו לאזור המסוכן בים. אחד מהם הצליח לצאת בכוחות עצמו והשני החל לטבוע. אפרים נכנס עם החסקה וחילץ אותו לחוף.

קרא עוד »
קרדיט תמונה: pixabay

טיפים לבחירת מנעולן מפורטל מעולים במנעולים

כמו בכל בחירה בחיים, גם בחירת בעל מקצוע צריכה להיעשות בחוכמה רבה. ישנם כמה פרמטרים אשר נצטרך לקחת בחשבון, כמו: בדיקת תעודת ההסכמה, ניסיון ומקצועיות של המנעולן, וזמני ההגעה. במאמר שלפניכם, נדבר על הטיפים והדברים שחובה לבדוק לפני בחירת המנעולן.

קרא עוד »
תמונה:freepik

פרסום בגוגל

אחת מהתקוות הגדולות של בעלי עסקים בעידן גוגל היא התקווה להגיע אל ראש תוצאות החיפוש מול כל משתמש גוגל שמחפש אותם.

קרא עוד »
23423422

בקורונה ממשיכים לעשות פעילות גופנית – כך תבחרו ביגוד מתאים

כל מי שמסתובב ברחבי אשדוד שם לב לפעילות הספורטיבית המאתגרת אשר נראית בכל מקום. תושבי העיר אוהבים מאד לעסוק בספורט ולכן הם צועדים כמה פעמים בשבוע במסלולי ההליכה, רצים לכיוון חוף הים, מתאמנים בTRX בפארקים ומשחקים כדורסל, כדורגל ועוד. 

קרא עוד »

שימו לב: המלצות מד"א לקראת צום ט' באב

וכח משבר הקורונה וגל החום הכבד הפוקד את ישראל השבוע, מפרסם מגן דוד אדום את המלצות לצום תשעה באב עבור הקהל הרחב // מנכ"ל מד"א, אלי בין: "השנה הצום עלול להיות מסוכן כפליים. יש לשמור על ההנחיות ביתר זהירות"

קרא עוד »
ננאד סבטקביץ'

מ.ס אשדוד צרפה את סבטקוביץ' ואת פאהד באיו

סבטקוביץ’ 1.94, שיחק בשנה שעברה הגיע לווז'דובץ'. באיו כבש 12 שערים בעונה החולפת. יש לו חמש הופעות במדי נבחרת אוגנדה והוא יצטרף לטימוטי אוואני הבלם, חברו לנבחרת. השניים יגיעו בקרוב לישראל ויצטרפו לקבוצה לאחר שישלימו את חובת הבידוד.

קרא עוד »
התחדשו. מצלמת גוף.

לידיעת מי שלא עוטה מסכה: הפיקוח העירוני מעתה עם מצלמות גוף

עיריית אשדוד, רכשה 25 מצלמות גוף לטובת עבודת הפקחים העירוניים. השבוע כבר יצאו עובדי הפיקוח לעבודתם מצוידים במצלמות אשר יהיו על דש חולצותיהם באופן גלוי. מעתה הם יתעדו את המפגעים ועברות בתחום חוקי העזר, כולל אי עטיית מסכות.

קרא עוד »